Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів(2021) Панкратова Анастасія Сергіївна; Pankratova Anastasiia Serhiivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ магістерському дослідженні наведено теоретичне узагальнення і нове розв’язання проблеми реалізації діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів. Визначено, що для ефективної реалізації діяльнісного підходу сприятливими умовами є: наявність проблеми, урахування інтересів і бажань учасників процесу; інтеграція можливостей різних предметів для формування знань; спрямованість навчання на активізацію пізнавальної діяльності. Доведено, що за таким підходом, для молодших школярів характерним є інтенсивний розвиток інтелекту, потреба в активності, допитливість, інтерес до пізнання нового, схильність до творчості.Документ Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності(2020) Глух Вікторія Володимирівна; Hlukh Viktoriia Volodymyrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ кваліфікаційному дослідженні подано теоретичне узагальнення проблеми пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено аналіз наукових джерел з метою уточнення сутність понять «активність», «пізнавальна активність». Схарактеризовано особливості розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвій діяльності. Здійснено систематизацію методів і прийомів. Розроблено методичні рекомендації до розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності засобами дидактичних вправ та ігор.