Дисертації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Дисертації за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобами компʼютерних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Цуй Хаожань; Tsui KhaozhanУ дисертації представлено результати дослідження процесу формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобами компʼютерних технологій. У роботі запропоновано інтерпретацію змісту понять «активність», «пізнавальна активність», «діяльність», «пізнавальна діяльність», «комп’ютерні технології», «творчість». З’ясовано, що на сучасному етапі глобалізаційні процеси висувають нові вимоги до активності особистості. Насамперед, має бути затребувана багатопланова активність: трудова, пізнавальна, соціальна, духовна. Активність допомагає особистості конструктивно діяти в розробленні життєвої стратегії і тактики поведінки, у спілкуванні та взаємодії, у вирішенні пізнавальних ситуацій. Актуальність роботи визначається формуванням інформаційного суспільства, безпосередньо пов’язаного з проникненням комп’ютерних технологій в усі галузі людської діяльності на межі XX–XXI ст., зокрема такого, що торкнулося і системи загальної мистецької освіти. Проте, нині в багатьох закладах загальної середньої освіти на уроках мистецтва склалася ситуація, за якої пізнавальна активність школярів знижується не тільки через недостатньо високу кваліфікацію педагогів, а й через необхідність застосування нових підходів, форм і методів навчання мистецтву. Названі причини стали підставою для пошуку ефективних заходів, пов’язаних із забезпеченням системи загальної мистецької освіти методологією і практикою оптимального використання комп’ютерних технологій. Вперше в українській педагогічній науці здійснено цілісне дослідження процесу формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобам комп’ютерних технологій, а саме: виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній та зарубіжній науці; розроблено структуру пізнавальної активності у єдності мотиваційного, інтелектуально-процесуального, особистісно-пізнавального компонентів; обґрунтовано методику формування досліджуваної активності в молодших школярів на уроках мистецтва засобами комп’ютерних технологій у складі принципів, методів, педагогічних умов, форм та засобів. Здійснена експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобам комп’ютерних технологій.