Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "bachelor of geography"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peculiarities of Using Geoinformation Systems in Training of Future Geography Specialists in Higher Education Institutions(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2020) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii OleksandrovychУ статті проаналізовано особливості використання геоінформаційних систем в освітньому процесі в закладах вищої освіти та обґрунтовано необхідність їх вивчення у підготовці бакалавра географії (спеціальність 106 Географія). Встановлено зв’язок геоінформаційних систем з іншими навчальними дисциплінами. Описано теми догеоінформаційних дисциплін, опанування якими допоможе студентам безперешкодно оволодіти ГІС-технологію. Проаналізовано ринок сучасних ГІС-пакетів. Наведена класифікація програмних продуктів (ГІС-пакет ArcGIS, MapInfoProfessional, «Панорама 11» («Карта 2011»), «Digitals», GeoDraw(Geograf), AutoCadMap3D, SAGAGIS, GRASSGIS, ILWIS, MapWindowGIS) із зазначенням функціоналу та інструментарію ГІС-пакетів. Також представлені можливості відкритих програм, що можуть бути використані в освітньому процесі (PhotoFiltre(побудова карт), XnView(перегляд), Picasa(додавання геотегів, за допомогою яких можна вказати місцевість зйомки будь-кого фото, використовуючи Google Earth і Google maps), QuantumGIS(може бути використана в якості основної платформи для навчання студентів як використовувати ГІС і як створювати найякісніші карти), мережеві сервіси GoogleEarth (електронний глобус), ArcGISOnline(використовується для управління і обміну картами і географічною інформацією), Golden SoftWare (Surfer) (універсальне картографічне ПО, що працює під управлінням ОС Microsoft Windows та використовується для швидкого і акуратного викреслення поверхонь карт і конвертації наданих даних у контурні, рельєфні або поштові карти, трьохвимірні поверхні, 3D-каркаси або векторну графіку)). Розглянуто основні моделі представлення даних, завдяки яким може реалізуватися робота ГІС. Зазначено основні переваги і недоліки застосування цих моделей. Визначено основні компетенції, які повинні набути майбутні географи під час вивчення навчальної дисципліни «Геоінформаційні системи та бази даних», що дасть підстави для формування достатнього рівня конкурентоспроможного фахівця географії.