Освіта. Інноватика. Практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Освіта. Інноватика. Практика за Ключові слова "ability to use computer visualization tools"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Про формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia MykolaivnaУ дослідженні розкрито теоретичні засади формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності, обґрунтовано й експериментально перевірено модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розкрито сутність (здатність візуалізувати навчальний матеріал (поняття, об’єкти, моделі, їхні характеристики) у різний спосіб, у різних формах на основі інструментарію засобів комп’ютерної візуалізації) і структуру (психологічна, предметна, технологічна, інформаційно-аналітична складові) вмінь у майбутніх учителів математики використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розроблена модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності містить три взаємопов’язані блоки (концептуальний, процесуальний та оцінний), базується на системному, діяльнісному, компетентнісному, інформаційному, синергетичному підходах і специфічних принципах: когнітивної візуалізації, інтеграції інформатико-математичних знань, орієнтації на доцільне використання ЗКВ, активного використання ВМЗ, професійної мотивації.