Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 45
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості виховання у молодших школярів здорового способу життя(Зволейко Д. Г., 2009) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті обговорюється питання впровадження у навчально-виховний процес початкової школи змісту виховання у молодших школярів здорового способу життя.Документ Формування тестів в імітаційній моделі контролю успішності навчання(2010) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr MykolaiovychУ статті розвинені положення імітаційної моделі тестового контролю успішності навчання в частині вдосконалення процедури формування тесту. Пропонується для рішення про включення тестового завдання враховувати складність завдання і використовувати ітераційні обчислення з тим, щоб за допомогою алгоритмів оптимізації, які керують процесом випадкового перебору створити тест, у якому сума індексів складності завдань відповідає критеріям сукупної значущості або складності. Дається розгорнутий виклад математичного апарату, який використовується для обґрунтування схвалюваних рішень щодо формування тесту. Наводиться приклад, що демонструє основні етапи ітераційних обчислень і механізми досягнення оптимальності за критеріями сукупної значущості і складності.Документ Використання проблемних лекцій в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів(ФОП Жовтий О. О., 2014) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaУ статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання проблемних лекцій дозволить вирішити такі складності в навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів активного навчання – проблемної лекції в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання проблемних лекцій з математики сприяє ефективній математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.Документ Підготовка дошкільників до вивчення природознавства у школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі наведено умови та методи ознайомлення дітей дошкільного віку з природним довкіллям у закладах дошкільної освіти. Дотримання відповідних умов дозволить сформувати природничу компетенцію дошкільників, підготувати їх до вивчення природознавства у школі не лише у значенні накопичення знань про природу, але й засвоїти навички дослідження навколишнього світу, розвивати допитливість та цілий ряд пізнавальних процесів.Документ Адаптивні можливості імітаційної моделі тестового контролю знань(2014) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr MykolaiovychРозглянуто особливості тестового контролю знань з використанням імітаційної моделі. Імітаційна модель базується на сучасних інформаційно-комунікаційних технологіях і наразі максимально спирається на традиції активної участі викладача в діагностиці успішності навчання студентів. Поєднання переваг комп'ютеризованого тестування з математичним обґрунтуванням процедур прийняття рішень екзаменатором розширює область ефективного застосування тестових форм контролю. Відзначено, що застосування імітаційної моделі дозволяє знизити вплив умов, у яких проходило навчання студентів, на достовірність результатів контролю. Описано процедури імітаційної моделі, що мають адаптивні можливості.Документ Професійна підготовка студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до екологічного виховання дітей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі монографії розкрита проблематика ефективності підготовки студентів - майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до здійснення екологічного виховання дітей дошкільного віку. Порівняння студентів різних педагогічних спеціальностей за екологічно-когнітивним компонентом показав досить низький рівень екологічних знань майбутніх вихователів. Тому в процесі професійної підготовки студентів необхідно використовувати більше нетрадиційних форм та методів, які сформують у них, окрім педагогічної майстерності, пізнавальний інтерес до природничих знань та усвідомлення цінності природи до довкілля.Документ Simulation Model for Computerized Testing of Learning Success in Quality Management Systems(2016-06) Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaA computerized test successfully complements and enhances traditional methods for the assessment of knowledge. This article introduces a simulation model of computerized testing of learning success that is complementary to the existing methods used for knowledge evaluation. The simulation model combines possibilities of computerized testing with mathematical rationale in examiner’s decision-making during oral knowledge assessment. Application of the simulation model enables one to make mathematically precise decisions in the majority of standard procedures of test development, during computerized testing, and in the analysis of its results. The new features of computerized testing, introduced here within the framework of the simulation model, help diminish the limitations of computerized testing that arise from the impossibility of utilizing diagnostic potential of a human examiner in traditional testing procedures.Документ Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобами усної народної творчості(2017) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Васько Наталія Василівна; Vasko Nataliia VasylivnaУ статті розкрито поняття «зв’язне мовлення» та його зв'язок з малими формами фольклору. Розглянуто та проаналізовано питання особливостей розвитку зв’язного мовлення учнів. Акцентується увага на важливості використання усної народної творчості для розвитку та удосконалення мовлення молодших школярів. Доведено, що за допомогою малих фольклорних форм у дітей розвивається чуйність до мови, вони поступово опановують її образну систему, навчаються чіткій та дзвінкій вимові, проходять школу художньої фонетики.Документ Інтерактивні технології в контрольно-оцінювальній діяльності вчителя початкових класів(2017) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Думенко Інна Миколаївна; Dumenko Inna MykolaivnaCтаття присвячена аналізу педагогічного оцінювання та контролю учнів початкової школи. Проведено порівняльний аналіз традиційної системи навчання та системи навчання з використанням інтерактивних технологій у контексті контрольно-оцінювальної діяльності. У дослідженні застосовано методи теоретичного аналізу, порівняння та узагальнення джерел. Проведена дослідна робота засвідчила, що інтерактивне навчання змінює завдання оцінювальної діяльності вчителя, розширює можливості самооцінки молодших школярів і, як наслідок, відбувається їх просування у знаннєвому просторі та розвиток емоційно-ціннісних орієнтацій.Документ Використання методів медіадидактики при вивченні початкового курсу математики(Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозглядається проблема використання методів медіадидактики при вивченні початкового курсу математики. Розглянуто такі прийоми медіадидактики як лупа, анімована указка, анімаційна евристика та анімаційна ретроспекція.Документ Дидактична комп’ютерна гра – елемент методичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів(2017) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозкрито сутність поняття «дидактична комп’ютерна гра» (вид ігрової діяльності, обмежений правилами і спрямований на досягнення навчальної мети, який характеризується взаємодією гравця і комп’ютера); визначено її особливості (активна і безпосередня участь дитини в розгортанні сюжету; мета носить подвійний характер: ігрова і навчальна); здійснено класифікацію (навчальні, тренувальні, контролюючі, розвивальні і комбіновані ігри).Документ Розвиток спостережливості молодших школярів як психолого-педагогічна проблема(2017) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Полякова Вікторія Сергіївна; Poliakova Viktoriia SerhiivnaСтаття присвячена аналізу психологічних і педагогічних поглядів на сутність розвитку спостережливості молодших школярів.Документ Теоретичні основи пізнавальної активності молодших школярів(2017) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Пушкарь Юлія; Pushkar YuliiaУ статті розглянуто поняття «пізнавальної активності», проаналізовано різноманітні підходи до його визначення; схарактеризовано складові компоненти,форми та показники пізнавальної активності.Документ Когнітивні методи евристичного навчання в методико-математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів: сутність, реалізація(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2017) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ статті розкривається сутність і можливості когнітивних методів евристичного навчання в аспекті активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вчителів початкових класів у процесі методико-математичної підготовки. Акцент зроблено на двох методах когнітивного навчання – методі евристичних запитань і методі емпатії. Розглянуто особливості реалізації методу евристичних запитань в процесі методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів, а саме: виокремлено закономірності і відповідні їм принципи; визначено правила метода евристичних запитань для педагога і для студентів. На конкретних прикладах продемонстрована можливість реалізації методу евристичних запитань на лекційних заняттях для мотивації до навчально-пізнавальної діяльності і для впорядкування отриманої інформації за темою. Метод емпатії розглядався як один зі способів який дозволяв в умовах лекційно-практичної організації процесу навчання у вищій школі змоделювати ситуації притаманні початковій школі. Його застосування дає можливість студентам оцінити розроблені дидактичні завдання, фрагменти уроків тощо з позицій молодшого школяра і внести корективи до розроблених матеріалів.Документ Розвиток естетичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів методами продуктивного навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозглядаються естетична компетентність майбутніх вчителів початкових класів методами продуктивного навчання на прикладі навчальних завдань з дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Математика».Документ Вивчення елементів програмування в умовах диференційованого навчання студентів педагогічних спеціальностей(2017-06-26) Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaУ статті розглянуто диференційований підхід до вивчення елементів програмування студентами різних педагогічних спеціальностей в загальному потоці навчання. У зв’язку з цим розглянуті основні труднощі у процесі формуванні інформатичних компетентностей програмування спільного потоку навчання, а також запропоновано можливий варіант їх вирішення в рамках диференційованого навчання.Документ Педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів в процесі вивчення математики(2017-10) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Полєва Анастасія Юріївна; Polieva Anastasiia YuriivnaУ статті представлено низку педагогічних умов розвитку логічного мислення молодших школярів під час вивчення математики.Документ Методико-математична підготовка майбутніх вчителів початкових класів у контексті реформування початкової освіти(Суми : ФОП Цьома С. П., 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозкривається поблема методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в умовах реформування системи початкової освіти. Аналізується новий Деражавний стандарт початкової освіти (від 21 лютого 2018 року). Висвітлюються особливості організації навчальної діяльності студентів на заняттях з навчальної дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "Математика"" зумовлені реформуванням системи початкової освіти.Документ Еколого-валеологічна складова методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів(ФОП Цьома С. П., 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозглядається технологія розробки математичних вправ еколого-валеологічного яка спрямування включає три етапи: підготовчий, планування, конструювання.Документ Розвиток просторових уявлень учнів початкових класів при вивчення геометричного матеріалу(Суми: ФОП Цьома С.П.,, 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Марченко Аліна; Marchenko AlinaУ статті теоретично обґрунтовано та розкрито проблему розвитку просторових уявлень учнів початкових класів при вивченні математики. Розглянуто шляхи розвитку просторових уявлень, зокрема розкрито особливості проведення графічних диктантів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »