Наукові фахові видання СумДПУ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Наукові фахові видання СумДПУ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 8772
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні технології – технології співпраці(2008) Лупенко-Ковтун С. М.; Lupenko-Kovtun S. M.У статті розглядаються проблеми комунікативного підходу до навчання української мови в початкових класах, взаємозалежності діалогічного та монологічного мовлення, місця та значення елементів інтерактивного навчання в історії освіти. Автор наголошує на перевагах інтерактивних методик у розвитку мовлення та формуванні лінгвістичної компетенції учнів.Документ Мотиваційна підготовка вчителя до проектувальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Лісіна Л. О.; Lisina L. O.У статті розглядаються організаційно-педагогічні умови мотиваційної підготовки вчителя в післядипломній освіті; запропонована теоретична модель конструювання мотиваційно-цільового компонента технології підготовки вчителя до проектувальної діяльності.Документ А. С. Макаренко про сутність виховного процесу й особистість вихователя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Казанжи Ірина Володимирівна; Kazanzhy Iryna VolodymyrivnaУ статті розглядається про внесок А. С. Макаренка в розвиток теорії виховання, розглянуто закономірності, функції, методи виховання школярів, проаналізовано погляди видатного педагога на роль особистості вихователя у виховному процесі. Зроблено акцент на необхідності використання провідних постулатів педагога про вплив колективу на формування особистості вихованців, а також значення оволодіння вчителем педагогічною технікою.Документ Проблема розвитку дослідницьких здібностей у студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Чухрай З. Б.; Chukhrai Z. B.У статті уточнюється поняття «дослідницькі здібності» як одного з компонентів творчого мислення та пропонується система дослідницьких здібностей щодо специфіки навчання математики майбутніх економістів.Документ Розв’язування задач методом Монте-Карло у спеціалізованому пакеті MAPLE(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ статті розглядається ідея методу Монте-Карло. Проаналізовані математичні пакети щодо їх використання під час навчання у ВНЗ. На прикладі знаходження подвійного інтеграла метод Монте-Карло реалізований у пакеті MAPLE.Документ Подолання екзистенційної депривації у вихованців інтернатних закладів у діяльності соціального педагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Артюшкіна Л. М.; Artiushkina L. M.У статті актуалізована проблема організації професійної діяльності соціального педагога щодо подолання екзистенційної депривації вихованців інтернатних закладів. Обґрунтований ціннісний підхід до розвитку екзистенційної сфери дитини в діяльності соціального педагога.Документ Використання досвіду висвітлення проблем сімейного виховання у вітчизняній педагогічній пресі другої половини ХХ століття у сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Курчій О. В.; Kurchii O. V.У статті розглянуті проблеми сімейного виховання дитини та дія атмосфери сімейних стосунків що висвітлювались у педагогічній пресі другої половини ХХ століття. Проведено аналіз використання досвіду вирішення проблем сімейного виховання на сторінках періодичних видань досліджуваного періоду у сучасному освітньому просторі.Документ Виховання в колективі за педагогічною спадщиною А. С. Макаренка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ статті розкрито основні принципи виховання в колективі за педагогічною системою А. С. Макаренка та ідея можливості їх використання для естетичного виховання сучасної молоді засобами вокального мистецтва (через використання авторської технології) як базисна основа цілісного формування особистості.Документ Формування самоосвітньої компетентності учнів сільської школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia VolodymyrivnaУ статті розкривається поняття „самоосвітня компетентність”, виокремлюються її компоненти та характерні особливості; виявляються чинники впливу на її формування в умовах функціонування школи в сільській місцевості; розглядаються навчальні проекти як технологія формування самоосвітньої компетентності учнів, що комплексно вбирає її особливості, особливості сільської школи, дозволяє цілісно наблизитися до процесу формування.Документ Використання творчої спадщини А. С. Макаренка у процесі формування педагогічного артистизму майбутніх учителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro VasylovychУ статті проаналізовано ідеї А. С. Макаренка щодо необхідності розвитку таких професійно-необхідних якостей учителя, як володіння голосом, мімікою, пластикою тіла тощо. Обґрунтовано необхідність використання цих положень у процесі формування педагогічного артистизму майбутніх учителів.Документ Роль краєзнавства у реалізації педагогічних підходів до розвитку української школи (20-ті рр. ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Бугрій Володимир Станіславович; Buhrii Volodymyr StanislavovychРозбудова нової школи в Україні у 20-х рр. ХХ ст. тісно пов’язувалася з досягненням таких наук про людину, як анатомія, фізіологія та психологія. Уважалося, що, спираючись на умовні та безумовні рефлекси, можна раціонально організувати все життя дитини, включаючи її навчання і виховання. У статті здійснений аналіз ролі краєзнавства у процесі становлення цього напряму української педагогіки.Документ Формування професійного іміджу майбутнього вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro VasylovychУ статті досліджується поняття «імідж» як складова успіху сучасної людини, аналізуються підходи до вивчення іміджу, розглядається сутність, структура, специфіка і шляхи формування професійного іміджу майбутнього вчителя.Документ Проблема особистості та колективу в контексті розвитку духовного потенціалу педагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Хаустова О. В.; Khaustova O. V.У статті розглядається роль духовного потенціалу вчителя у взаємодії з особистістю й учнівським колективом. На основі ідей А. Макаренка визначено спрямованість взаємодії на виховання щасливої дитини, невимушеність і непомітність впливу на учнівський колектив, вправляння вчителя у толерантності, повазі і вимогливості, розвиток його духовних якостей і здібностей, створення духовних традицій і гуманних стосунків.Документ Застосування нейронних мереж для прогнозування якості стереографічних зображень в електронних підручниках(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr MykolaiovychУ статті аналізується можливість використання тривимірних стереографічних ілюстрацій в електронних підручниках. Розглядаються способи створення і проглядання стереографічних зображень. Запропоновано спосіб прогнозування якості стереоефекту із застосуванням нейронних мереж.Документ Управління навчальним закладом на основі діагностичного підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Заїка В. М.; Zaika V. M.У статті подається теоретичне обґрунтування основ діагностичного підходу до управління навчальним закладом. Визначаються основні завдання діагностування й умови ефективної діяльності закладу освіти. Значна увага приділяється визначенню основних компонентів, за допомогою яких здійснюється управління навчальним закладом.Документ Реалізація ідей педагогічної системи А. С. Макаренка у практиці роботи авторських шкіл в Україні ІІ половини ХХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Іванюк Ганна; Ivaniuk HannaУ статті автор простежує реалізацію гуманістичних ідей педагогічної системи А. С. Макаренка в практиці функціонування авторських шкіл в Україні ІІ пол. ХХ ст. Зокрема розглядається розвиток теорії трудового виховання А. С. Макаренка в практичній діяльності українських педагогів В. О. Сухомлинського, І. Г. Ткаченка, О. А. Захаренка та В. М. Сиволоба.Документ Витинанка як засіб фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Гулей Ольга Володимирівна; Hulei Olha VolodymyrivnaУ статті розглядаються деякі аспекти вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в контексті вивчення курсу «Мистецтво регіону». Основна увага приділена «витинанці» – одному з видів традиційного народного мистецтва на Сумщині.Документ Освітня діяльність Київського університету в контексті правового регулювання (1838 – 1841 рр.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Черняк С. Г.; Cherniak S. H.У статті на засадах історико-порівняльного аналізу розглядаються правові механізми функціонування Київського університету періоду 1838 – 1841 рр. у проекції на його освітню діяльність.Документ Роль практичної підготовки в реалізації стратегії особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Щербіна В. К.; Shcherbina V. K.У статті розкрито роль практичної підготовки в реалізації стратегії особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки.Документ Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури при вивченні курсу “Історія української літератури”(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Земка Олександр Іванович; Zemka Oleksandr IvanovychУ статті розкриваються різні підходи щодо визначення і класифікації дослідницьких умінь студентів філологічних факультетів у вищих педагогічних навчальних закладах, специфіка формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя української мови і літератури під час вивчення курсу “Історія української літератури” тощо.