Наукові фахові видання СумДПУ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Наукові фахові видання СумДПУ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 9337
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Феноменологія духовності і процес виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Жуков С. М.; Zhukov S. M.В статті зроблене намагання всебічного розгляду суті духовності, її структурної будови, співвідношення таких понять як духовність, людина, культура, суспільство та духовність у педагогічному аспекті.Документ Педагогічна спадщина А. С. Макаренка: актуальні проблеми сімейного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Іващенко К. В.; Ivashchenko K. V.Стаття присвячена вивченню спадщини видатного вченого-педагога А. С. Макаренка у контексті розв’язання ним актуальних проблем сімейного виховання. Здійснено аналіз та обґрунтування значення наукового здобутку вченого у межах визначеної проблеми.Документ Курс «Риторика» у професійній підготовці педагогів вищої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Рудь Ольга Миколаївна; Rud Olha MykolaivnaУ статті обґрунтовується роль курсу «Риторика» у професійній підготовці магістрів – майбутніх педагогів вищої школи, розглядається індивідуальна та самостійна робота як важлива форма риторичного самовдосконалення студентів.Документ Оздоровчо-релаксаційне заняття у практиці роботи інноваційного закладу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Гуменна О. А.; Humenna O. A.У статті розроблена система оптимізації навчально-виховного процесу в інноваційному навчально-виховному закладі. Основна увага приділена обговоренню оздоровчо-релаксаційного заняття, доведена його ефективність.Документ Професійна позиція сучасного педагога як чинник гуманістичної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Казанджиєва Марина Симеонівна; Kazandzhyieva Maryna SymeonivnaУ статті аналізуються особливості професійної позиції педагога в контексті гуманістичної освіти. Охарактеризовано структуру педагогічної позиції, критерії її сформованості та шляхи актуалізації.Документ Зображення краси рідного краю – невичерпний потенціал естетичного й патріотичного виховання учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Стаховський С. М.; Stakhovskyi S. M.У статті розкривається виховний – як естетичний, так і патріотичний – потенціал відображення краси рідного краю у творчості найвидатніших українських поетів: Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесі Українки, Богдана-Ігоря Антонича, Ліни Костенко, Романа Скиби – подаються поради вчителю (методичні й теоретико-літературні), щодо аналізу їх творів у шкільній практиці.Документ Формування навичок організаційної діяльності як передумова соціально-професійного становлення майбутнього спеціаліста органів внутрішніх справ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Гуртовий Д. Є.; Hurtovyi D. Ye.У статті наголошується на необхідності формування навичок організаційної діяльності в курсантів вищих навчальних закладів МВС України. Здійснено ґрунтовний аналіз цілей, завдань, структури, сутності та специфіки організаційної діяльності спеціаліста органів внутрішніх справ.Документ Взаємозв’язок практичних і розвиваючих цілей навчання іноземних мов(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Карпова Валентина Миколаївна; Karpova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються питання взаємозв’язку та взаємодоповнення практичних і розвиваючих цілей навчання іноземних мов під час застосування гуманістичної стратегії навчання, що вимагає змін у методиці викладання предмета. Наведено конкретні вправи для безпосереднього застосування на практичних заняттях з іноземної мови.Документ Молодь в освітніх здоров’язберігаючих інноваціях(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Башавець Н. А.; Bashavets N. A.У статті розглядається проблема здоров’язбереження як необхідна освітня інновація, у зв’язку з погіршенням стану здоров’я молоді. Наголошується, що здоров’я є однією з найвагоміших цінностей особистості, збереження якого потрібно формувати на рівні світогляду.Документ Формування естетичної культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa VolodymyrivnaСтаття розкриває напрями, зміст і методику формування естетичної культури школярів засобами театралізованої діяльності. В ній розглядаються різноманітні прийоми театральної діяльності, які характеризують творчу особистість, сприяють розвитку творчих здібностей школярів, впливають на формування їх естетичної культури.Документ Роль педагогічної спадщини А. С. Макаренка у професійній підготовці соціальних педагогів(2008) Бережна С. І.; Berezhna S. I.У статті розглянуто використання досвіду А. С. Макаренка у процесі практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано зміст корекційно-реабілітаційної роботи з важковиховуваними дітьми в навчальному закладі.Документ Інноваційна культура: історія та сучасність(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena HryhorivnaУ статті зроблено спробу проаналізувати соціальні чинники, що зумовили появу інноваційної культури та її виокремлення в окрему сутність як феномена сучасного суспільного розвитку.Документ Формування вмінь цілепокладання в учнів профільних класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaУ статті здійснений аналіз проблеми цілепокладання в учнів профільних класів. Порівнюються традиційні та авторський підходи до визначення мети освітньої діяльності з урахуванням принципу суб’єктності в межах особистісно зорієнтованого навчально-виховного процесу. Пропонується один із шляхів формування в учнів умінь цілепокладання під час виконання індивідуальних освітніх проектів.Документ Сучасні інноваційні підходи до проблеми виховання культури особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Безкоровайна О. В.; Bezkorovaina O. V.У статті розглядається органічний зв’язок та єдність психолого-педагогічних умов у вихованні в ранньому юнацькому віці особистісного самоствердження, подаються ефективні форми та методи науково-дослідницької роботи з молоддю в умовах особистісно зорієнтованих виховних технологій експериментальних навчальних закладів.Документ Активізація мисленнєвої діяльності обдарованих філологів у системі МАН(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Дейниченко Наталія Павлівна; Deinychenko Nataliia PavlivnaУ статті аналізується робота лінгвістичного гуртка в системі Малої академії наук з обдарованими школярами.Документ Розробка інформаційного ресурсу забезпечення навчальних курсів підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у вищих навчальних закладах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Суржанська В. А.; Surzhanska V. A.У статті аналізуються можливості створення інформаційного ресурсу для роботи зі студентами спеціальності «Дошкільна освіта». Розкрито орієнтовний зміст інтерактивного методичного комплексу навчальної дисципліни «Дошкільна педагогіка»Документ Організація корекційно-педагогічної та реабілітаційної роботи в спеціальних закладах освіти нового типу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Юр'єва Л. В.; Yurieva L. V.У статті розглядається організація корекційно-виховної та лікувально-відновлювальної роботи як складових системи корекційно-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору, головним призначенням якої є забезпечення комплексної, динамічної, діагностичної та спеціальної корекційно-розвиваючої допомоги, що забезпечує відповідність умов і характеру освітнього процесу особливостям розвитку дітей із зоровою депривацією.Документ Готовність майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Лобода Ю. Г.; Loboda Yu. H.У статті досліджена проблема готовності майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій, виділені компоненти, показники й рівні готовності. Наведені дані первинної діагностики мотивації професійної діяльності.Документ А. С. Макаренко про майстерність учителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Уварова Антоніна Миколаївна; Uvarova Antonina MykolaivnaУ статті розглядається питання педагогічної майстерності в наукових роботах та практичній діяльності видатного вітчизняного педагога А. С. Макаренка.Документ Нетрадиционный подход к методическому описанию категории вида русского глагола(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Завгородній В. А.; Zavhorodnii V. A.Серьезной проблемой для иностранных учащихся, которые изучают русский язык, являются сложности в содержании и оформлении категории вида. В статье анализируется нетрадиционный подход в организации работы над усвоением этой лексико-грамматической категории, который нашел свое отображение в новом учебно-методическом пособии.