eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Znobei Oleksii Volodymyrovych"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Виховна взаємодія соціального педагога з важковиховуваними підлітками
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Знобей Олексій Володимирович; Поляничко Анжела Олександрівна; Znobei Oleksii Volodymyrovych; Polianychko Anzhela Oleksandrivna
    Сьогодні в Україні спостерігається чітка тенденція до зростання злочинності, проявів девіантної поведінки, в тому числі і серед неповнолітніх. Динамізм соціально-економічних процесів, кризова ситуація, яка виникла сьогодні у багатьох сферах суспільного життя і продовжує поглиблюватись, неминуче ведуть до збільшення девіацій. Особливо небезпечними є відхилення у поведінці серед неповнолітніх, оскільки вони можуть негативно вплинути на весь подальший процес формування особистості, сприяти вчиненню правопорушень і злочинів. Сучасні діти стають жертвами явищ дорослого світу і як результат – останніми роками поширюється контингент дітей, віднесених до важковиховуваних. Результати аналізу соціально-педагогічної практики показують, що важливу роль в усуненні важковиховуваності відіграє професійно організована взаємодія між соціальним педагогом і девіантними вихованцями, що призводить до встановлення взаємоприйнятних, довірливих стосунків і, у кінцевому підсумку, – до профілактики й перевиховання учня. Взаємодію соціального педагога й девіантного підлітка потрібно розглядати як модель, яка має схему, орієнтовану на зняття психологічних бар’єрів між дитиною і соціальним педагогом для встановлення постійної комунікації, що необхідно для поглибленого вивчення особистості й впливу на неї з метою прищеплення соціально позитивної поведінки. Фахівець повинен володіти методикою реалізації моделі взаємодії соціального педагога та важковиховуваного підлітка, що містить: послідовне проходження шести стадій зближення; орієнтацію на ознаки й показники стадії, яка настала; способи викликання прагнення до зближення з боку вихованця; прояв підлітком бажання до співробітництва із соціальним педагогом. Модель взаємодії соціального педагога освітнього закладу й важковиховуваного учня з дотриманням правил взаємодії є ефективним інструментом, за допомогою якого соціальний педагог впливає на дитину й повертає її до соціально прийнятних форм поведінки.
  • Документ
    Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах як актуальна освітня проблема
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Знобей Олексій Володимирович; Znobei Oleksii Volodymyrovych
    У статті висвітлено окремі аспекти ефективної професійної практики студентів вищого навчального закладу за спеціальністю «Соціальна педагогіка».
  • Документ
    Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Знобей Олексій Володимирович; Znobei Oleksii Volodymyrovych; Клочко Олексій Олександрович; Klochko Oleksii Oleksandrovych
    У статті, з використанням таких методів наукового дослідження, як: аналіз і синтез, систематизація й класифікація наукової літератури із зазначеної проблеми, порівняння й узагальнення науково-теоретичного матеріалу, порушуються проблема розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва. Досліджено, що театральне мистецтво є комплексним і доступним засобом розвитку творчих здібностей молодших школярів. У подальшому постає необхідність розробки моделі формування творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва.
  • Документ
    Сутність толерантності в контексті сучасних проблем наукового знання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Знобей Олексій Володимирович; Znobei Oleksii Volodymyrovych
    У статті здійснюється аналіз толерантності як комплексної особистісної якості, що підлягає цілеспрямованому формуванню в навчально-виховному процесі освітніх закладів і самовихованні.
  • Документ
    Технології соціальної роботи і соціальної допомоги в умовах трансформаційного періоду
    (2020) Поляничко Анжела Олександрівна; Polianychko Anzhela Oleksandrivna; Гончаренко Олена Володимирівна; Honcharenko Olena Volodymyrivna; Знобей Олексій Володимирович; Znobei Oleksii Volodymyrovych; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna Mykolaivna; Кирилюк Ганна Василівна; Kyryliuk Hanna Vasylivna; Клочко Олексій Олександрович; Klochko Oleksii Oleksandrovych; Луценко Олена Анатоліївна; Lutsenko Olena Anatoliivna; Полякова Ольга Михайлівна; Poliakova Olha Mykhailivna; Пономаренко Людмила Іванівна; Ponomarenko Liudmyla Ivanivna; Ратєєва Вікторія Олександрівна; Ratieieva Viktoriia Oleksandrivna; Шевченко Таїсія Станіславівна; Shevchenko Taisiia Stanislavivna; Шпиг Наталія Олександрівна; Shpyh Nataliia Oleksandrivna
    Навчально-методичний посібник містить теоретичні розвідки щодо технологізації соціальної роботи і соціальної допомоги. Окремим розділом представлено технології інституційно-організаційного забезпечення і реалізації соціальної роботи і соціальної допомоги. У виданні розробленими є технології реалізації соціальної роботи і соціальної допомоги в контексті їх деінституалізації. Посібник адресовано працівникам соціальних служб, студентам і магістрантам спеціальності 231 «Соціальна робота» і 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», соціальним працівникам і соціальним педагогам, практичним психологам, які використовують у своїй діяльності технології соціальної роботи і соціальної допомоги.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук