eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zakharova Iryna Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    The Potential of Network Interaction in the Innovative Development of Educational Institutions
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Hura Viktoriia Viktorivna; Гура Вікторія Вікторівна; Kozlova Olena Hryhorivna; Козлова Олена Григорівна; Zakharova Iryna Oleksandrivna; Захарова Ірина Олександрівна
    The article is devoted to the problem of using the potential of network interaction for the innovative development of educational institutions. The authors justified the criteria for using elements of network interaction for the innovative development of an educational institution. The researchers developed a model of using the potential of network interaction in the innovative development of educational institutions by introducing into it elements of the strategic direction of innovative activity, developing, updating and implementing the content of forms and means of organizing the educational process based on the distributed activities of network participants, creating an organizational structure of an educational institution according to the network principle, the readiness of scientific and pedagogical workers for innovative development.
  • Документ
    Виклики інформаційного суспільства як чинники трансформацій в управлінні навчальним процесом
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Статівка Валентина Іванівна; Stativka Valentyna Ivanivna; Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena Hryhorivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Захарова Ірина Олександрівна; Zakharova Iryna Oleksandrivna
    У статті висвітлюється проблема трансформації управління навчальним процесом в онлайн-середовищі в ризико-небезпечних соціальних умовах. На підставі аналізу впливу інформаційного суспільства на психобіологічні механізми суб´єктів пізнавальної діяльності доводиться необхідність змін в управлінні навчальним процесом, а саме, в формах і методах його організації, в характері суб’єктсуб’єктної взаємодії. Пропонується комплекс прийомів управління пізнавальною діяльністю суб´єктів навчального процесу на лекційному занятті. Використання описаних прийомів в ризико-небеспечних умовах сприяє мотивації навчання, забезпечує самоконтроль, сприяє зростанню впевненості суб’єкта навчальної діяльності у своїх можливостях, створює умови для оптимального контролю з боку викладача.
  • Документ
    Менеджмент персоналу
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena Hryhorivna; Захарова Ірина Олександрівна; Zakharova Iryna Oleksandrivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Статівка Валентина Іванівна; Stativka Valentyna Ivanivna
    У навчальному посібнику розкрито суть основних категорій менеджменту персоналу, розглянуто роботу з кадрами як систему і пояснено кожну її складову. Навчальний посібник охоплює широкий спектр менеджменту персоналу, максимально адаптований до вимог програми курсу. Викладений матеріал допоможе студентам спеціальності 073 Менеджмент детальніше з’ясувати особливості сучасного процесу управління персоналом, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації. Тести в кінці посібника дозволять проконтролювати ступінь засвоєння знань.
  • Документ
    Особливості управління навчальним процесом в умовах воєнного стану як складова професійної діяльності педагога
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Статівка Валентина Іванівна; Stativka Valentyna Ivanivna; Захарова Ірина Олександрівна; Zakharova Iryna Oleksandrivna
    У статті висвітлюється проблема управління освітньою діяльністю в умовах воєнного стану в Україні: уточняються доцільність уживання поширених термінологічних словосполучень у науковому мовленні ‐ «критичні умови», «ризиконебезпечні умови», «надзвичайні умови», «умови воєнного стану країни»; на підставі аналізу освітніх потреб і пропозицій суспільства описується комплекс вимог до управління освітнім закладом; узагальнюється та надається оцінка управлінській діяльності МОНУ та Уряду з організації функціонування освітньої системи в умовах воєнного стану; доводиться необхідність змін в управлінні навчальним процесом на рівні професійної діяльності викладача та пропонуються напрями адаптації педагога до викладання в умовах воєнного стану.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук