Перегляд за Автор "Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Белорусский художник В. К. Бялыницкий-Бируля – ученик Киевской рисовальной школы(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaВ статье рассказывается о выдающемся белорусском художнике В. К. Бялыницком-Бируле, известном во многих странах мира. Он был отличным мастером, выдающейся личностью, отразившим целю эпоху в искусстве. Свой творческий путь художник начинал учеником в Киевской рисовальной школе, уроженца Глухова, педагога и художника Николая Мурашко.Документ Державна політика щодо удосконалення шкільних підручників історії в другій половині 50-х років ХХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Пономаренко Р. М.; Ponomarenko R. M.У статті йдеться про державну політику щодо подальшого удосконалення шкільних підручників та навчальних програм з історії в другій половині 50-х років ХХ століття, розглядаються переваги і недоліки навчальних книг з історії та розкриваються основні тенденції, що сприяли підвищенню якості нового типу навчальних посібників у зазначений період.Документ Дефініція «Музейна педагогіка» в сучасній вітчизняній та європейській літературі»(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaДля будь-якої науки термінологія має важливе значення, а для музейної сфери є однією з визначальних складових її базису. На вітчизняному просторі дефініція «музейна педагогіка» з’явилася на початку 70-х рр. ХХ століття. Розуміння суті музейної педагогіки змінювалося на різних історичних етапах. У статті розглядаються важливі напрями термінознавчої роботи з вивчення процесу формування музейно-педагогічної вітчизняної та європейської термінології. На сьогоднішній день цей термін не має однозначного тлумачення. Аналізуються розбіжності у трактуванні дефініції «музейна педагогіка»Документ Дидактичні ігри у навчанні історії: історико-педагогічний аспект(2012) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті розкрито сутність гри у цілому в універсальному сенсі; проаналізовано поняття дидактична гра. В історичній ретроспективі розглянуто систему використання дидактичних ігор у навчанні історії, починаючи від їх виникнення до сьогодення. Виявлено специфіку дидактичної гри на уроці історії; визначено дидактичні і методичні основи розробки і використання ігор, а також ступінь вивченості проблеми в методичній науці.Документ Діяльність Нельсона Мандели як президента та лідера АНК (1960-1999 рр.)(2020) Сакунова Анастасія Василівна; Sakunova Anastasiia Vasylivna; Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaВ дослідженні розкрито діяльність південноафриканського політичного лідера Нельсона Мандели, його роль у створенні демократичної держави в Південно-Африканській Республіці (ПАР). Проаналізовано основні напрями розвитку політичної ситуації в ПАР напередодні перших демократичних виборів 1994 року. Відслідковуються зміни, які відбувалися в країні та були спрямовані на демократизацію південноафриканського суспільства. З’ясовано роль Нельсона Мандели у вирішенні внутрішньої соціально-економічної та зовнішньої політики країни.Документ Діяльність університетських археологічних музеїв в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття(2019) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті розглядається діяльність університетських археологічних, музеїв в ХІХ – на початку ХХ століття. Аналізуються форми, методи та особливості діяльності зазначених музеїв.Документ Еволюція концептуальних моделей сучасного музею(ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті в ретроспективному аспекті розглядається становлення та розвиток концептуальних моделей сучасного музею. Традиція збирання предметів культури й природи виникла в старогрецькій культурі в храмах і мусейонах. В епоху Відродження робляться перші спроби реалізації загальної концепції музею як соціального інституту та її презентації у вигляді постійної експозиції, спостерігаються перші прецеденти використання музейних зібрань у дослідницькій практиці та навчальному процесі. Впродовж трьох століть неодноразово змінювались концептуальні моделі музею. У статті розкриваються причини та сутність цих змін, виокремлюються основні тенденції розвитку сучасного музею.Документ Конфлікт на Близькому Сході та політика США (кінець 40-х – початок 70-х рр. ХХ століття)(2021) Самотуга Юлія Сергіївна; Samotuha Yuliia Serhiivna; Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaАрабо-ізраїльський конфлікт займає важливе місце у міжнародних відносинах. Його виникнення пов’язане з загостренням палестинської проблеми після Другої світової війни та створенням держави Ізраїлю. І сьогодні на Близькому Сході не припиняються конфлікти, які забирають життя багатьох людей та несприятливо впливають на розвиток регіону. Дане дослідження розкриває становище на Близькому Сході після Другої світової війни; хід та наслідки арабо-ізраїльських конфліктів у 40-70-х рр. ХХ століття; висвітлює зовнішньополітичний курс США на Близькому Сході у 40-70-х рр. ХХ століття стосовно арабо-ізраїльського конфлікту; характеризує проблеми, пов’язані з урегулюванням конфлікту та роль США в арабо-ізраїльських переговорах.Документ М. І. Мурашко – фундатор Київської рисувальної школи (1875–1901)(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті розглядаються основні напрямки, методи діяльності та тенденції в розвитку Київської рисувальної школи (1875–1901 рр.), засновником і керівником якої був художник, педагог, історик мистецтва, художній критик і громадський діяч Микола Іванович Мурашко. Впродовж тривалого часу він готував талановиту молодь, майбутніх діячів мистецтва.Документ Музейно-освітній ресурс у професійній підготовці майбутнього вчителя історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaРозкривається специфіка змістового аспекту професійної підготовки майбутнього вчителя історії потребує залучення якісно нових ресурсів у процес його фахової підготовки. Одним з таких ресурсів є використання музейних засобів як скарбниці моральних і духовних здобутків народу, невмирущих традицій минулого. У статті йдеться про використання музейно-освітнього ресурсу у професійній підготовці майбутнього вчителя історії.Документ Мультимедійна презентація як засіб підвищення ефективності уроку історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Мандрико О.; Маndriko A.; Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті аналізується використання мультимедійних презентацій як одного з ефективних методів навчання історії в школі, впровадження якого дає змогу вчителеві чітко виокремити структуру вивчення нового матеріалу, створити найкращі умови для запам'ятовування, продемонструвати зв'язок теорії з практикою, найповніше розкрити сутність і закономірність явищ і процесів, що вивчаються. Використання презентації на уроці історії сприяє підвищенню інтересу і загальної мотивації, активізації процесу навчання, завдяки застосуванню привабливих і швидко змінюваних форм подання інформації, індивідуалізації навчання, коли кожен працює в зручному для нього режимі.Документ Н. И. Костомаров – ученый, историк: краткий историографический аспект (1991-2000-е гг.)(2017) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaВ статье анализируются основные научные труды, изданные в Украине за период независимости (1991–2000-е гг.) о выдающемся ученом, историке, историографе, этнографе, писателе, общественном и политическом деятеле, идеологе славянского возрождения Н. И. Костомарове.Документ Національно-патріотичне виховання учнів на уроках історії України в загальноосвітній школі(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Головач Оксана Янівна; Holovach Oksana YanivnaУ статті висвітлено та проаналізовано основні особливості та перспективи запровадження національно-патріотичного виховання на уроках історії України. На основі досліджених джерел розглянуто основні аспекти його застосування. Обґрунтовано необхідність запровадження національно-патріотичного виховання на уроках історії України в загальноосвітній школі.Документ Основні напрямки розвитку шкільних підручників історії в другій половині 1960-х – на початку 1970-х років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Марченко М. Є.; Marchenko M. Ye.У статті йдеться про основні напрямки розвитку шкільних підручників історії в другій половині 1960-х – на початку 1970-х років, розглядаються переваги і недоліки навчальних книг з історії та розкриваються основні тенденції, що сприяли підвищенню якості нового типу навчальних посібників у зазначений період.Документ Педагогічні умови ефективного функціонування системи професійної підготовки майбутніх учителів історії засобами музейної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті йдеться про реалізацію педагогічних умов які є невід’ємною складовою ефективного функціонування системи професійної підготовки майбутніх учителів історії засобами музейної педагогіки. Визначивши комплекс педагогічних умов, обґрунтовано методологічні підходи (системний і особистісно- зорієнтований); соціальне замовлення держави і суспільства вищій школі, що відображене в нормативно- правових документах; особливості та специфіку професійної підготовки майбутніх фахівців засобами музейної педагогіки.Документ Професійна підготовка майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки(Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2010) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 2010. Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів історії до професійної діяльності засобами музейної педагогіки. Теоретично обґрунтовано систему професійної підготовки студентів засобами музейної педагогіки. Визначено зміст, критерії та рівні підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності засобами музейної педагогіки, обґрунтовано педагогічні умови її формування. Розроблено і охарактеризовано структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки, експериментально доведено її ефективність та доцільність застосування у навчальному процесі педагогічних вищих навчальних закладів.Документ Реалізація системи професійної підготовки майбутніх учителів історії засобами музейної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті окреслено реалізацію педагогічної системи професійної підготовки майбутніх учителів історії засобами музейної педагогіки, практичні шляхи її впровадження. Зазначена підготовка ґрунтується на використанні системного, особистісно орієнтованого та музейно-педагогічного підходів, що позитивно впливають на якість професійної підготовки майбутнього вчителя історії.Документ Релігійна реформа за часів правління Генріха VIII(2021) Голодюк Поліна Леонідівна; Holodiuk Polina Leonidivna; Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaТемою дипломної роботи є «Релігійна реформа часів правління Генріха VIII». Робота викладена на 48 сторінках, вона містить 2 розділи, висновки, список використаних джерел та літератури. Об’єктом розгляду є Англіканська церква. Предмет роботи – релігійна реформа за часів правління Генріха VIII. Метою дослідження є висвітлення процесу становлення державної церкви в Англії. У першому розділі було розглянуто розвиток ідей оновлення церкви до королівської реформи, а також еволюцію поглядів королівської влади на Реформацію. У другому розділі – причини і наслідки розриву відносин із Римом, зміни в становищі духовенства та монастирів після реформ, а також основні зміни у віровченні та культі Англіканської церкви. За результатами роботи зроблено висновки відповідно до поставленої мети та завдань.Документ Репресії проти викладачів Сумського державного педагогічного інституту в 30-ті роки ХХ століття(2018) Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Semeshyn Eduard Volodymyrovych; Снагощенко Валентина Володимирівна; Семешин Едуард ВолодимировичУ статті висвітлено еволюцію ставлення радянської влади до інтелігенції, зокрема викладачів Сумського державного педагогічного інституту в 30-х роках ХХ століття. Визначено основні причини, регіональні особливості розгортання масових репресій проти людей творчої праці в 1930-х роках. Наведено конкретні приклади, поіменний перелік представників інституту, визначених як «антирадянський елемент» та «вороги народу», які були піддані масовим репресіям.Документ Розвиток історичної освіти в університетах Російської імперії в другій половині ХІХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Смирнова Валентина Михайлівна; Smyrnova Valentyna MykhailivnaУ статті актуалізується проблема розвитку історичної освіти в університетах Російської імперії. Розкриваються особливості її становлення в умовах суспільно-економічних та соціально-культурних змін. Розглядається внесок викладачів, провідних науковців університетів у розвиток історичної освіти та методики викладання. Ретроспективний аналіз досвіду становлення вітчизняної історії як науки і навчальної дисципліни виступає необхідним компонентом не лише для виявлення уроків минулого, корисних для сучасної науково-педагогічної практики, а й визначення перспектив подальшого розвитку наукової історії та історичної освіти.