Перегляд за Автор "Skachedub Nataliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інноваційних засобів оздоровлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті йдеться про здійснений аналіз інноваційних засобів фізичного виховання, що спрямовані на формування здорового способу життя студентів і використовуються в сучасній системі вищої педагогічної освіти. Проведений аналіз стану здоров'я студентів 1 курсу Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка за період з 2011 по 2016 рр. Охарактеризовано специфіку оздоровчих форм і методів фізичного виховання. Описана методика впровадження інноваційних технологій у навчальний процес з фізичного виховання. Отримані результати свідчать, що використання інноваційних форм і методів фізичного виховання збільшує фізичну активність студентів та сприяє формуванню здорового способу життя.Документ Загальні аспекти побудови тренувального процесу із легкої атлетики в умовах закладів вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia Mykolaivna; Островська-Крузе Вікторія; Ostrovska-Kruze ViktoriiaУ статті досліджено проблему побудови тренувального процесу із легкої атлетики в умовах закладів вищої освіти. Зазначено основні положення сучасної методики тренування у легкій атлетиці. Описано періоди річного циклу тренувань: підготовчий, змагальний і перехідний. Зважаючи на річний календар змагань у легкій атлетиці у цей час має характер у процесі підготовки спортсменів, актуалізовано увагу на наступних типах тренувальних мезоциклів: втягуючих, базових, контрольно-підготовчих, передзмагальних, змагальних, відновлювально-підготовчих, відновлювально-підтримуючих. Зроблено відповідні висновки і окреслено перспективи подальших досліджень.Документ Оздоровлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами легкої атлетики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті висвітлено тенденції погіршення здоров'я студентської молоді та пошуки шляхів її вирішення; представлено методи оздоровлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами легкої атлетики; доведено, що систематичне помірне навантаження на організм, а саме заняття легкою атлетикою, має значущий оздоровчий вплив на всі системи організму; відмічено, що засоби легкої атлетики займають провідні позиції серед інших видів спорту щодо розвитку фізичних якостей людини. Вони мають широкий спектр дії на організм, сприяють вирішенню оздоровчих, виховних та освітніх завдань у процесі фізичного виховання.Документ Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителівфізичної культури у процесі професійної підготовки(2023) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті висвітлено сучасні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна компетентність» у сучасних дослідженнях українських науковців; розглянуто здоров’язбережувальну компетентність як ключову в сучасному освітньому процесі закладів вищої освіти. Обргунтовано педагогічні умови, реалізація яких сприятиме успішному формуванню здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури: орієнтованість на визнання формування здоров’язбережувальної компетентності як показника професійно-педагогічної компетентності вчителя фізичної культури; формування здоров’язбережувальної компетентності за допомогою педагогічної технології; встановлення міжпредметних зв’язків між навчальними дисциплінами в освітній програмі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. На підґрунті даних наукового доробку у галузі здоров’язбереження розроблено структуру здоров’язбережувальної компетентності, що має такі складові компоненти: когнітивний компонент, аксіологічний компонент, діяльнісний компонент, рефлексивний компонент. Зроблено висновок про те, що ефективність формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури визначається оптимальним співвідношенням теоретичної складової та практичної діяльності суб’єктів освітнього процесу, а також адекватним визначенням засобів її формування. Окреслено перспективи подальших досліджень: широке впровадження в освітній процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури педагогічної технології та моделі формування здоров’язбережувальної компетентності; вивчення диференціації етапів формування компетентності здоров’язбереження у майбутніх учителів фізичної культури.Документ Психологічна підготовка легкоатлетів до змагального періоду в умовах сучасного спорту(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто проблему психологічної підготовки легкоатлетів до змагального періоду в у умовах сучасного спорту. Виокремлено критерії формування спортивного характеру; описано складові загальної психологічної готовності спортсмена до змагань.. Представлено передзмагальний період, який має чотири фази за рівнем активації та передстартової напруженості: перша фаза включає тривалий період і починається, коли спортсмен приймає рішення про виступ у конкретних змаганнях; друга фаза охоплює короткочасний період – від тренування до змагання; третя фаза – стартовий стан – настає при включенні спортсмена в атмосферу змагань; остання фаза – активації безпосередньо у змагальній діяльності. Описано метод ситуативного управління станом і поведінкою спортсмена в основі якого лежить процес секундування який включає в себе кілька етапів.Документ Психологічні особливості мотивації спортсменів підліткового віку, які займаються командними й індивідуальними видами спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розкрито мотиви, які спонукають дітей підліткового віку до занять командними та індивідуальними видами спорту. Визначено силу окремих мотивів та встановлено їх ієрархію.Документ Розвиток силових якостей у дівчат старшої школи на уроках фізичної культури методом колового тренування(2021) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaМетодичні рекомендації нададуть можливість викладачам та студентамінститутівфізичної культури поглибити знання про розширенняфункціональних можливостей організму дитини через цілеспрямованийрозвиток основних фізичнихякостей і природних здібностей, у тому числі–силових якостейу дівчат старшої школи.Запропонованіметодичні рекомендаціїможна ефективно використовувати для роботи з молоддю та учнями старшоговіку. Дана робота розрахована на викладачів і студентів інститутів фізичної культури та вчителів закладів загальноїсередньоїосвіти.Документ Теоретичні аспекти розвитку культури здоров’я майбутніх учителів(2015) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaПроблема розвитку культури здоров’я майбутнього вчителя, формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою, розвиток професійно-ціннісних орієнтацій розробляється сучасними науковцями та фахівцями із професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. У статті обґрунтовані теоретичні аспекти розвитку культури здоров’я майбутніх учителів засобами фізичного виховання. Визначені основні принципи, цілі та напрями формування культури здоров’я студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Окреслена роль фізичного виховання в формуванні здорового способу життя та культури здоров’я.Документ Упровадження програми «Прагнемо бути здоровими» в освітній процес дітей молодшого шкільного віку(2024) Пінчук Альона; Pinchuk Alona; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaАктуальність питання здорового способу дітей молодшого шкільного віку зумовлена тим, що саме у дітей даної вікової категорії найбільш міцно закладається досвід оздоровлення, формуються основні знання, уміння та навички здорового способу життя.Дослідно‐пошукова робота включала у себе розробку та реалізаціюпрограми «Прагнемо бути здоровими». направленої на формування у дітей молодшого шкільного віку основ здорового способу життя. Моніторінг результатів експериментальної перевірки впровадження програми свідчить про розвиток у дітей молодших класів інформаційних навичок, формування здоров’язбережувальних знань, гігієнічних навичок, навичок міжособиснісного спілкування. Крім того, спостерігається покращення здоров’я дітей, на 25%зменшився рівень захворюваності та пропусків уроків через хворобу. Перспективи подальших наукових досліджень ми вбачаємо у розробці інноваційних технологій та інтерактивних методів які можуть збільшити інтерес дітей до здорового способу життя.Документ Формування культури здоров'язбереження у студентів вищих педагогічних навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті проаналізовано педагогічний досвід здоров'язбереження в освітньому процесі; установлено, що протягом всієї історії розвитку університетської педагогічної підготовки особлива увага в процесі виховання та навчання молодих людей надавалася здоров'ю, а в навчальних планах та програмах навчальних закладів - його збереженню та примноженню. У роботі розкрито зміст поняття «культура здоров'язбереження студентів вищих педагогічних навчальних закладів» - це інтегративна, динамічна самоосвіта, представлена сукупністю структурно і функціонально взаємопов'язаних і взаємообумовлених компонентів, що визначають можливості збереження здоров'я в суспільно значущих цілях. Визначено, що культура збереження здоров'я студента успішно формується за умов дотримання організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах, ідеї формування культури здоров'я, кваліфікованої участі всіх суб'єктів навчального процесу на основі вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання», інтенсифікації фізичної підготовки й використання міждисциплінарних зв'язків.Документ Фізична культура як складова комплексної реабілітації і соціальної інтеграції осіб з відхиленнями у стані здоров’я(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розглядається комплексна реабілітація як процес забезпечення готовності людини з відхиленнями у стані здоров’я та інваліда до реалізації способу життя, який би не відрізнявся від способу життя здорових людей, що передбачає обов’язкове використання фізичних вправ, адаптованих до конкретного захворювання або рухової вади.Документ Інноваційні технології навчання рухових дій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чхайло Микола Борисович; Chkhailo Mykola Borysovych; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто проблему впровадження інноваційних технологій навчання рухових дій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури. Із метою виявлення доцільності використання електронних дидактичних технологій у професійній підготовці фахівців із фізичної культури було проведено анкетування серед викладачів фізкультурно-спортивних кафедр закладів вищої педагогічної освіти. Визначено педагогічні умови впровадження інноваційних технологій навчання рухових дій у професійну підготовку майбутніх фахівців із фізичної культури. Розроблено комп’ютерну програму системи навчання рухових дій і тестування вмінь аналізувати техніку виконання рухових дій виду спорту на підставі її візуального спостереження (модуль-додаток «Відеозавдання» для системи дистанційного навчання Moodle). Розроблено структурно-функціональну модель навчання рухових дій, яка описує технологію інноваційної діяльності навчання рухових дій із виду спорту.