eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rudenko Yuliia Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    The Role of Mathematical Abilities of College Students in the Study of Financial Disciplines
    (ФОП Цьома С. П., 2020) Демиденко О. О.; Demydenko O. O.; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    Робота присвячена обґрунтуванню необхідності формування у студентів математичних компетентностей для подальшого успішного оволодіння фінансовими дисциплінами. Показана доцільність поєднання математичних, комп’ютерних і фінансових дисциплін для підготовки студента, майбутнього фінансиста. Представлено прикладну комп’ютерну програму, що дозволяє проводити фінансовий аналіз, але за умови попередньої ґрунтовної підготовки студента.
  • Документ
    Using Bloom’s Taxonomy to Assess Information Hygiene Skills
    (STUDIO NOA, 2023) Rudenko Yuliia Oleksandrivna ; Proshkin Volodymyr; Naboka Olha; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Руденко Юлія Олександрівна; Прошкін Володимир; Набока Ольга; Юрченко Артем Олександрович; Семеніхіна Олена Володимирівна
    The article raises the problem of assessing young people’s information hygiene skills. The authors emphasize that despite the massive introduction of special courses on information hygiene, and the popularization of open educational resources on media literacy, Ukrainian society remains sensitive to informational influences, which is confirmed by hybrid military aggression. The authors consider a change in approaches to the evaluation of the results as one of the possible solutions to the situation. The article substantiates the appropriateness of using Bloom’s taxonomy to assess the formation of youth information hygiene skills. The authors use theoretical (analysis of practices in the application of Bloom’s taxonomy in the educational process, modelling of the evaluation process) and empirical (observation, expert evaluations, pedagogical experiment) research methods. A pedagogical experiment is described, the idea of which is to compare two methods of assessing the formation of information hygiene skills: an online test for checking the level of media literacy and a comprehensive test of information hygiene skills based on Bloom’s taxonomy. The research model involved a double assessment of the formation of information hygiene skills in both ways. The first check took place after half of the course, and the second – at the end of the course. The evaluation results were compared. Based on the comparison of the results, the authors concluded that using Bloom’s taxonomy for assessment provided advantages, as it allowed for the analysis of failure and ways to correct gaps in learning outcomes, while online tests gave higher skill assessments
  • Документ
    Актуальність виховання аксіологічного компоненту інформаційної культури студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    У статті розглядається проблема формування інформаційної культури, значущість її складової – ціннісного компоненту, для студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації. Доведено актуальність поставленої проблеми, важливість її вирішення. Розкрито сутність головних цінностей людини, трансформація їх у інформаційному суспільстві. За допомогою комплексно-комбінованого методу досліджено ціннісні орієнтації студентів-першокурсників Сумського кооперативного технікуму. Визначено поверхневе ставлення до таких цінностей, як цінність творчості, цінність знань, цінність інформації. Намічено шляхи виховання аксіологічного аспекту в межах формування інформаційної культури.
  • Документ
    Аналіз розвитку ІТ в контексті ризиків, які вони несуть
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    У статті досліджено історичний розвиток інформаційних технологій (ІТ) у контексті можливих негативних наслідків. Вона висвітлює позитивний вплив ІТ на розвиток суспільства, але водночас підкреслює проблеми, пов'язані з появою негативних впливів, таких як інформаційна війна, гібридна війна та кіберзагрози. Акцентовано увагу на тому, що оперативна готовність у протидії цим викликам може бути досягнута лише через розуміння розвитку епохи, зумовленої ІТ-технологіями, характеру їх поширення та специфіки застосування. Обґрунтовано необхідність формування членів суспільства розуміння комплексного впливу розвитку ІТ на громадську безпеку. Стаття визнає ранніх вчених, які намагалися проаналізувати генезис розвитку ІТ та його історичні та соціальні наслідки, зокрема Е. Тоффлера, Б. Кастельса та Д. Белла. У ній акцентується увага на думках Е. Месснера щодо можливостей ведення інформаційної війни за допомогою різних інформаційно-психологічних прийомів і засобів, наголошується на важливості розуміння розвитку епохи. Дослідження заглиблюється у феномен інформаційної війни, яка охоплює різні форми інформаційної війни у сфері Інтернету. Визначено загрози, які несуть інформаційні війни. У статті описано генезис поняття «інформаційна війна» та встановлено домінуючу роль інформаційної складової, яка за допомогою різних інформаційно-психологічних прийомів і засобів впливає на світогляд, цінності та суспільну свідомість, створюючи реальну загрозу для націй, особистостей і людства. Окреслено основні елементи інформаційної війни, серед яких контроль над світовим інформаційним простором, вплив на громадську думку, формування суспільного світогляду, дезінформація, маніпуляції, пропаганда та кібератаки, спрямовані на викриття конфіденційної інформації та дестабілізацію критичної інфраструктури. Обґрунтовується небезпека «гібридних війн», що характеризуються нетрадиційними методами ведення війни (такими як терористичні акти, хакерські атаки, маніпулювання громадською думкою) та потужною інформаційно-пропагандистською складовою.Встановлено, що дослідження в контексті визначеної проблеми, концентруючись на розумінні історико-філософського осмислення проблеми та її наслідків, дає змогу з високим ступенем ймовірності прогнозувати майбутні події, ефективно реагувати на негативні впливи та професійно керувати процесом. У статті визначено перспективні напрями досліджень, зокрема аналіз психологічних, соціальних, педагогічних аспектів розвитку ІТ для утвердження безпечного існування в інформаційному просторі як держави, так і молодої особистості.
  • Документ
    Використання сервісу Trello в освітньому процесі університету
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna; Агаджанов-Гонзалес Карен; Ahadzhanov-Honzales Karen; Агаджанова Світлана; Ahadzhanova Svitlana; Баталова Алла; Batalova Alla
    У статті розглянуто особливості впровадження ресурсу Trello для організації спільної взаємодії всіх учасників освітнього процесу з позицій його корисності і ефективності. Схарактеризовано напрямки застосування Trello для покращення освітніх практик. Trello – це безкоштовний гнучкий багатоплатформенний сервіс, який підтримує можливості колективної роботи і працює за методом управління проєктами Kanban. Його переваги як-то універсальність, простота використання, можливість забезпечити організацію, планування і контроль за виконанням колективних проєктів зумовили посилений інтерес у педагогічній сфері і спроби застосувати у освітніх практиках. Описано досвід використання сервісу Trello у Сумському національному аграрному університеті, де впродовж 2021-2023 років ресурс застосовується у трьох напрямках: адміністрування і зберігання бази даних кафедри; використання у якості електронного освітнього маршруту для окремих груп; організація і управління проектною діяльністю студентів. Висвітлено особливості сервісу у забезпеченні документообігу кафедри і організації ефективної колективної роботи її членів. Детально представлено застосування сервісу Trello як доповнення або альтернативу навчальним платформам Moodle, Google Class при вивченні дисциплін «Прикладні інформаційні технології» і «Управління ІТ-проєктами» студентами 3-го курсу спеціальності 126 «Інформаційні системи і технології». Охарактеризовано організацію і реалізацію групового проєкту «Створення інтернет-магазину». Результати використання сервісу Trello засвідчили його ефективність у освітній практиці. Це підтверджено опитуванням студентів. Дисципліни, що вивчалися із застосуванням ресурсу зайняли 3 і 6 місця у рейтингу як ті, що були опановані найкраще. Також за 10-бальною системою сервіс Trello за якістю організації навчання у середньому оцінили у 8 балів. Отже, підтверджується правильність вибору ресурсу для навчання майбутніх ІТ-фахівців і для організації роботи кафедри.
  • Документ
    Використання тестових технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики старших класів
    (2020) Іванов Олександр Олексійович; Ivanov Oleksandr Oleksiiovych; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    Представлена кваліфікаційна робота присвячена процесу використання тестових технологій у навчальному процесі. У ході дослідження магістерської кваліфікаційної роботи було охарактеризовано і проаналізовано сутність дистанційного тестування, потенціал його використання в старшій школі на уроках інформатики. Встановлено, що практика застосування тестових технологій у дистанційному навчанні дієва, ефективна і може бути реалізована в загальноосвітній школі при вивченні більшості дисциплін. Вона дозволяє миттєво проводити зріз знань, постійно здійснювати та коригувати якість знань із засвоєння тієї чи іншої теми.
  • Документ
    Використання цифрових засобів у навчанні фінансово-обліковим дисциплінам
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna; Демиденко Оксана; Demydenko Oksana; Руденко Ольга; Rudenko Olha; Бакляк Юлія; Bakliak Yuliia
    У статті актуалізується проблема недостатньої якості навчання студентів ЗВО новітнім цифровим засобам ведення фінансового та бухгалтерського обліку . Доводиться, що у сучасних умовах паперова обробка інформації та передача даних є незручними і застарілими, що зумовлює необхідність її автоматизації та навчання цим технологіям студентів. Наведена авторська класифікація цифрових засобів, що стають сталою практикою навчання веденню фінансового і бухгалтерського обліку. До неї входять такі категорії: комп'ютерні симуляції та моделювання; навчальні платформи та онлайнкурси; програмне забезпечення для бухгалтерського обліку; електронні підручники та навчальні матеріали; вебінари та відеолекції; віртуальні та доповнені реальності (VR/AR). Описано кожну з вказаних категорій. Програми-симуляції облікових процесів моделюють реальні бухгалтерські операції, дозволяють студентам практикуватися в умовах, наближених до реальних. Наведено приклад використання програми-симуляції «The Accounting Bissim» від британських бізнес-тренерів і акцентовано увагу на передовому досвіді використання симулятора факультетом обліку та податкового менеджменту КНЕУ. Навчальні платформи та онлайн-курси (Prometheus, Coursera, edX) містять відеолекції, практичні завдання, тести, зворотний зв'язок, дозволяють сформувати фінансовий світогляд, зрозуміти фінансову складову підприємства, його бізнес-процеси, розширити знання з бухгалтерського обліку. Впровадження спеціального програмного забезпечення для ведення обліку дозволяє опанувати практичні навички автоматизації обліку виробництва, складу та управління кадрами тощо. Електронні підручники та навчальні матеріали надають постійний доступ до актуальних ресурсів, дозволяють швидко отримувати новітню інформацію та дослідження в сфері бухгалтерського обліку. Наведено приклад використання сучасного електронного підручника «Жива бухгалтерська книга». Віртуальні та доповнені реальності призначені для вирішення облікових завдань та отримання професійного досвіду в інтерактивному віртуальному фінансово-обліковому середовищі. Описано приклад VR/AR – програму M.E.Doc (My Electronic Document), в якій реалізована ідея просування електронного документообігу через гру в доповненій реальності. Для кожної категорії вказано приклади або позитивний досвід впровадження.
  • Документ
    Вплив предметних тижнів на якість навчання математики та інформатики студентів коледжів
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню впливу предметних тижнів на якість навчання математики та інформатики студентів коледжів. Традиційне навчання у коледжах не задовольняє в повній мірі суспільні потреби у компетентнісних фахівцях, тому впровадження в навчально-виховний процес освітянського закладу предметних тижнів, як активної форми підготовки фахівців є актуальним питанням сьогодення. Перспективи подальших досліджень полягають у подальшому впровадженні нових ефективних педагогічних технологій при урахуванні необмеженого зростання інформаційно-технічного потенціалу.
  • Документ
    З досвіду проведення олімпіад з інформатики серед студентів коледжів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    Проведення олімпіад з інформатики є одним із ефективних засобів формування компетентностей комп'ютерного спрямування в умовах стрімкого зростання інформаційних інновацій. Водночас теоретико-практичні засади їх організації та проведення вивчені недостатньо. Формулювання проблеми. Залучення обдарованої молоді до конкурсів, олімпіад, турнірів з інформатики потребує ґрунтовної теоретичної, практичної, методичної, психологічної та педагогічної підготовки до змагальних випробувань. З огляду на актуальність проблеми метою статті є висвітлення олімпіадного руху з інформатики серед студентів коледжів Сумської області та обґрунтування його ефективності при формуванні компетентностей комп'ютерного спрямування. Матеріали і методи. Для висвітлення результатів дослідження використано наукові методи: теоретичні – аналіз питань організації, підбору завдань, проведення олімпіади з інформатики серед студентів коледжів; аналіз проблем, що супроводжують олімпіадний рух; емпіричні - статистичні методи аналізу результатів олімпіад у динаміці за роками та у розрізі коледжів. Результати. Розглянуто специфіку і принципи проведення олімпіади з інформатики , учасниками якої є студенти коледжів Сумської області. Висвітлено склад олімпіадних завдань та критерії їх оцінювання. Подано вимоги до вмінь та навичок учасників олімпіади, загострено увагу на важливості наявності у них знань зі статистики, комбінаторики, теорії ймовірностей, математичної логіки. Наведено оцінку результатів виступу студентів коледжів на обласній та Всеукраїнській олімпіадах з інформатики за 2007-2018 роки. Представлений рейтинг тих навчальних закладів Сумської області, що є лідерами у кількості призерів обласної олімпіади. Висновки. Серед проблем, що супроводжують та гальмують розвиток олімпіадного руху, виокремлено: недостатньо потужна матеріально-технічна база навчальних закладів; відсутність заохочення з боку адміністрації коледжів; низька мотивація викладачів до підготовки учасників; труднощі у відборі учасників у коледжах; обмежена особливостями викладання у різних коледжах загальноосвітня програма з інформатики. Перспективними напрямками розвитку олімпіадного руху є впровадження олімпіад з комп'ютерної графіки, конкурсів на кращу прикладну програму, конкурсів з веб-дизайну.
  • Документ
    Особливості розробки дистанційного курсу інформатики для учнів старших класів
    (2020) Крайнова Олена Геннадіївна; Krainova Olena Hennadiivna; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    Представлена кваліфікаційна робота присвячена проведенню теоретичного аналізу особливостей дистанційних курсів та опису створення дистанційного курсу інформатики для учнів старших класів. У ході дослідження магістерської кваліфікаційної роботи було охарактеризовано і проаналізовано сутність дистанційного навчання і потенціал використання дистанційних курсів в освітній діяльності. Аналіз результатів експерименту впровадження дистанційного курсу на уроках інформатики дає підставу стверджувати: методика дієва, ефективна і може бути реалізована в загальноосвітній школі.
  • Документ
    Професійна адаптація молодих викладачів комп’ютерних наук
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    У статті аналізується проблема професійної адаптації молодих викладачів комп’ютерних наук у освітньому процесі в закладах вищої освіти. Інформаційні технології та якісний високопрофесійний склад викладачів стають головними стратегічними ресурсами ВНЗ, що зкмовлює актуальність підготовки фахівців. Показано, що професійна адаптація молодого викладача до педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах є важливим етапом його становлення як фахівця, сприяє творчій самореалізації та самовдосконаленню особистості. Професійна адаптація педагога з одного боку виступає як систематичне засвоєння професійного досвіду, а з іншого – як безперервний процес активної реалізації набутих професійних знань. З будь-яких позицій вона передбачає постійний професійний саморозвиток. Особлива увага приділяється виявленню причин складності адаптації педагога комп’ютерних дисциплін в умовах надлишкового інформаційного шуму, слабкої структурованості інформації та швидкого оновлення комп’ютерних технологій. У статті розглядаються переваги викладання комп’ютерних наук, до яких віднесено: вмотивованість студентів; зацікавленість та задоволення від занять; можливість застосовувати комп’ютерну техніку без обмежень; високий рівень різноманітних завдань прикладного застосування, адаптованих і зрозумілих студентам. Базою дослідження стали коледжі і ВНЗ Сумської області. Аналіз діагностичних даних, що надається у статті, дозволив виявити причини труднощів адаптації: недостатня якість методичної літератури та електронних ресурсів; потреба у післядипломній освіті, у допомозі досвідчених колег; відсутність часу на проведення навчальної, методичної, організаційної та науково-дослідницької робіт. Цей аналіз надає можливість сформувати шляхи усунення проблем викладання ІТ-технологій молодими педагогами на початковому етапі педагогічної діяльності. У публікації пропонуються практичні рекомендації з урахуванням існуючих стратегій, що відповідають запитам сучасного інформаційного суспільства.
  • Документ
    Розвиток медіаграмотності молодого покоління: практичний аспект проблеми
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Руденко Юлія Олександрівна; Дегтярьова Неля Валентинівна; Петренко Сергій Іванович; Горохова Вікторія; Rudenko Yuliia Oleksandrivna; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Petrenko Serhii Ivanovych; Horohova Viktoriya
    Формулювання проблеми. У статті актуалізується проблема формування медіа та інформаційної грамотності студентів коледжів в умовах війни. Матеріали і методи. Здійснено аналіз і синтез теоретичних відомостей; проведено онлайн тестування і опрацювання результатів опитувань. Експериментальна база дослідження: в експерименті взяли участь студенти і викладачі коледжів м. Суми. Загальна кількість учасників– 97 студентів і 34 викладача. Результати. Показано, що невід’ємною складовою воєнного протистояння є інформаційна агресія, яка створює загрозу інформаційній безпеці країни в цілому і окремо кожній особистості. Висвітлено негативні руйнівні наслідки, що спричиняють інформаційні війни. Обґрунтовується необхідність формування медійної грамотності як життєво необхідної компетентності особи ХХІ століття. Доводиться пряма залежність між рівнем медіаграмотності та умінням протистояти деструктивним інформаційним впливам та психологічним маніпуляціям. Обґрунтовується доцільність формування медіаграмотності молоді, як найуразливішої, у силу своїх вікових особливостей, верстви населення. Визначено сутність, роль та значущість медіаграмотності з позицій вітчизняних та закордонних науковців. Проаналізовано реальний стан медіаграмотності студентів і визначено його як недостатній. Доповнені і змінені в умовах війни завдання з формування медіаграмотності студентів коледжів. Окреслені напрямки вирішення завдань підвищення рівня медіаграмотності. Описані педагогічні формувальні заходи за кожним із напрямків. У статті доведено ефективність здійснених формувальних впливів, що підтверджено позитивними змінами у вимірах рівня медіаграмотності. Спроєктовано перспективні розвідки у подальшій розробці проблеми формування медіаграмотності шляхом удосконалення неформальної освіти із зазначеної проблематики, розробки практичних інструкцій щодо застосування спеціальних програм, призначених для верифікації інформаційного контенту. Висновки. Формування медіаграмотності можливе за такою стратегією: підготовка викладачів коледжів до формування медіаграмотності студентів; інтеграція тем, які сприяють формуванню медіаграмотності, у навчальні дисципліни; заохочення і підтримка будь-яких ініціатив з формування медіаграмотності. Впроваджені напрямки дозволяють покращити рівень медіаграмотності та забезпечити якісні уміння протидії інформаційним війнам. Актуальність потреби у формуванні медіаграмотності зумовила знаходження ефективних шляхів її вирішення в освітньому середовищі коледжів. Такими стали: оперативна підготовка викладачів; інтеграція медіаграмотності в інші дисципліни; підтримка будь-яких медіаосвітніх ініціатив педагогів; популяризація медіаграмотності шляхом проведення виховних заходів; проходження онлайн курсів на освітніх платформах. Експериментально доведено результативність обраних і впроваджених шляхів.
  • Документ
    Формування інформаційної гігієни молоді: погляд крізь призму медіаграмотності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    Стаття торкається проблеми формування інформаційної гігієни молоді крізь призму медіаграмотності (інфомедійної грамотності) молодого покоління. Описується авторський практикум для розвитку навичок інформаційної гігієни. Формулювання проблеми. Суспільство усвідомлює масштабність впливу інформаційних технологій на психіку, поведінку, уподобання, цінності громадян. Тому актуалізується проблема формування медіаграмотності населення задля запобігання деструктивних політичних, соціальних та інших процесів. Матеріали і методи. Аналіз наукових джерел для виявлення стану розробленості проблеми. Педагогічний експеримент і опитування для перевірки ефективності практикуму. В експерименті брали участь 64 студенти 1-го курсу Сумського національного аграрного університету та Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка Результати. Доведено важливість розвитку особистісних якостей: критичне мислення молоді щодо споживання, верифікації та оцінки медіапродуктів; здатність протистояти маніпуляціям, деструктивним впливам, ворожій пропаганді; розвивати культуру взаємодії в Інтернет-просторі та здатність захищати власний інформаційний простір. Описано авторський практикум та методику його проведення. Висновки. Важливою умовою успішності практикуму є: інтерактивність, ігрові методи, навчання прийомам емоційного розвантаження, навчання на прикладах, реальних медіапродуктах. Для проведення практикуму важлива логічна послідовність занять (мотивація, заохочення до навчання; навчання практичним прийомам; перевірка результатів; рефлексія), використання інтерактивних і ігрових методів (вікторини, конкурси, тренінги, майстер-класи); навчання на реальних прикладах, реальних медіапродуктах. Практикум засвідчив суттєві позитивні зміни в уміннях відрізняти факти від суджень, виявляти недостовірну інформацію, що може бути використано для розробки курсів вільного вибору студентів або організації вебінарів, орієнтованих на розвиток інформаційної гігієни молоді.
  • Документ
    Інформаційні комунікаційні технології електронного навчання як база інновацій у вищій освіті
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Вьюненко Олександр; Viunenko Oleksandr; Агаджанов-Гонзалес Карен; Ahadzhanov-Honzales Karen; Агаджанова Світлана; Ahadzhanova Svitlana; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna
    У статті розглянуто питання впровадження і застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій та їх узгодження з наборами навичок в системах електронного навчання вищої освіти. Схарактеризовано ряд інноваційних підходів для покращення технології освіти та наукової галузі. Визначена контекстна основа інформаційно-комунікаційних технологій. Обґрунтовано, що впровадження технології розвитку ICT4D можливе за умов наявності технологічної грамотності суспільства і має поширюватись на сфери соціальноекономічного розвитку, сільського господарства, охорони здоров’я, освіти, міжнародного розвитку та права людини Виділені інноваційні напрями застосування ІКТ, переваги, перешкоди та помилки при їх впровадженні. Серед переваг вказані: відкритий доступ, економічність, інтеграція здобувачів всіх форм навчання; надання їм інструментів, що дозволяють самостійно вирішувати навчальні та дослідницькі завдання. Обґрунтовано, що покращення технології освіти та наукової галузі вбачається у розвитку дослідницьких проєктів, цифрового моделювання, удосконалення зворотного зв’язку та ефективності оцінювання, а також застосування ігрового навчання. Визначені критерії вибору інструментарію для використання ІКТ в електронному навчанні: зручність використання, бюджет, сумісність ІКТ, рівень підготовка колективу до використання ІКТ, мобільність, забезпечення підтримки. У статті розглянуто важливість оцінювання ІКТ електронного навчання, окреслені доцільні показники оцінювання: перевірка відповідності цілей навчання до і після зміни технологій; оцінка зворотного зв'язку між всіма учасниками освітнього процесу; оцінка показників LMS. Серед показників LMS найвагомішими визначені: залученість студентів; прогрес навчання; адекватність змісту курсу; зручність перегляду і споживання; функціонал для зворотного зв’язку. Описано досвід і динаміку впровадження електронного (дистанційного) навчання у Сумському національному аграрному університеті (СНАУ), який визначено як задовільний.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук