Перегляд за Автор "Lobova Olha Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокальна діяльність як засіб музичного розвитку дітей старшого дошкільного віку(2020) Яковенко Аліна Миколаївна; Yakovenko Alina Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено й теоретично обґрунтовано методичні основи вокальної діяльності дітей старшого дошкільного віку як засобу їх музичного розвитку. Розкрито сутність музичного розвитку та музичної розвиненості дітей старшого дошкільного віку. Уточнено критерії, показники та рівні оцінювання, проведено констатувальну діагностику музичної розвиненості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено комплекс методів формування навичок вокальної діяльності дітей старшого дошкільного вікуДокумент Донауковий етап розвитку зарубіжної музично-педагогічної думки(2012) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті висвітлено основні етапи становлення та розвитку зарубіжної музично-педагогічної думки зі стародавніх часів і до середини XVII століття. Стисло охарактеризовано діяльність провідних музикантів-педагогів цього періоду та їхній внесок у розвиток музичної педагогіки.Документ Зміст загальної музичної освіти як фактор формування музичної культури молодших школярів(2017) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaМетою статті є теоретичне обґрунтування структури й чинників відбору змісту загальної музичної освіти як фактору формування музичної культури молодших школярів. Методи дослідження – аналіз наукової та навчальної літератури, сучасного музично-освітнього середовища. Основними елементами змісту музичної освіти молодших школярів визначено: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-теоретичний, діяльнісно-практичний, виховний і розвивальний. Виявлено, що для реалізації культуротворчої функції зміст освіти має бути ретельно відібраний, свідомо спрямований на досягнення мети, особистісно збагачений і розширений щодо компонентного складу. Перспективи подальших розвідок полягають в аналізі різних форм реалізації змісту загальної музичної освіти молодших школярів.Документ Концептуальні основи моделювання змісту і навчально-методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті розкрито основні підходи до моделювання змісту і навчально- методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас», створеного відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, базової програми з музичного мистецтва та авторської концепції підручників для початкових класів. Наведено приклади реалізації окремих теоретичних положень у підручнику.Документ Корекція пізнавальної діяльності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва(2021) Міщенко Катерина Миколаївна; Mishchenko Kateryna Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженняітеоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методичні основи корекції пізнавальної діяльності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи, а також методи математичної статистики.Документ Методика формування сценічно‐виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано(2023) Соколова Ганна Миколаївна; Sokolova Hanna Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статі надано загальну характеристику методики та проаналізовано відповідні методологічні підходи (культурологічний, особистісно орієнтований,діяльнісний, компетентнісний, мотиваційний) і педагогічні принципи (індивідуального підходу; особистісного цілепокладання; систематичного та послідовного навчання; загальнодидактичний; єдності розвитку виконавських умінь й артистизму; рефлексивності; активності; семіотичної спрямованості й інтерпретації музичного тексту). Перспективи подальших досліджень пов’язано з обґрунтуванням форм і методів формування сценічно‐виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл.Мета ‐ є обґрунтування методики формування сценічно‐виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано.Для реалізації мети застосовано методи теоретичного моделювання, аналізу й узагальнення наукових джерел і педагогічного досвіду з проблеми дослідження. Методологія дослідження грунтується на ідеях розвитку особистості учнів дитячих музичних шкіл. Формування навичок сценічно‐виконавської культури у учнів дитячих музичних шкіл. У статті використовуються такі методи дослідження: вивчення та аналіз наукових джерел; теоретичне моделювання; аналізу й узагальнення наукових джерел і педагогічного досвіду з проблеми дослідження тощо.Наукова новизна роботи полягає у виявлені особливостей методики формування сценічно‐виконавської культури учнів дитячої музичної школи. У статті використано новий підхід до навчального процесу за допомогою якого відбувається формування навичок культури виконання музичних творів юним концертантом під час публічного виступу. Висновки. У результаті теоретичного аналізу наукових джерел ми визначили сценічно‐виконавську культуру учня‐інструменталіста як важливий чинник його успішної виконавської діяльності; складну інтегровану якість особистості, що виявляється у здатності виконавця до свідомого трактування художнього образу й ефективної реалізації власного виконавського задуму під час сценічного виступу. Методика формування сценічно‐виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано окреслює відповідні мету й завдання, методологічні підходи, педагогічні принципи, етапи, педагогічні умови, методи та прийоми. Проаналізовано методологічні підходи(культурологічний, особистісно орієнтований, діяльнісний, компетентнісний,мотиваційний) і педагогічні принципи (індивідуального підходу; особистісного цілепокладання; систематичного та послідовного навчання;загальнодидактичний; єдності розвитку виконавських умінь й артистизму;рефлексивності; активності; семіотичної спрямованості й інтерпретації музичного тексту) формування сценічно‐виконавської культури учнів ДМШ у процесі навчання гри на фортепіано.Документ Методичні основи музично-ритмічного розвитку дітей раннього віку(2020) Калашник Руслана Сергіївна; Kalashnyk Ruslana Serhiivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи музично-ритмічного розвитку дітей раннього віку. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Методичні рекомендації до вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Специфіка музичної освіти молодших школярів у Новій українській школі»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ виданні надано методичні рекомендації щодо вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Специфіка музичної освіти молодших школярів у Новій українській школі». Посібник адресовано студентам спеціальності 013 (Початкова освіта), викладачам музично-педагогічних дисциплін, учителям музики та початкових класів, слухачам курсів підвищення кваліфікації.Документ Музична освіта молодших школярів в умовах Нової української школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ навчальному посібнику висвітлено теоретичні основи та дидактико-методичну специфіку музичної освіти молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи. Розкрито навчальний, розвивальний і виховний потенціал сучасних підручників «Мистецтво» для 1-4 класів. Посібник адресовано студентам спеціальностей 013 (Початкова освіта) й 014 (Середня освіта. Музичне мистецтво), науковцям, викладачам музично- педагогічних дисциплін, учителям музики та початкових класів, слухачам курсів підвищення кваліфікації.Документ Музично-естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі проведення свят і розваг(2020) Іващенко Оксана Валеріївна; Ivashchenko Oksana Valeriivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні теоретично обгрунтовано, та експериментально перевірено педагогічні умови музично- естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. З цією метою застосовано теоретичні, емпіричні, а також методи математичної стастистики.Документ Національне виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва(2013) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті розкрито зміст і шляхи національного виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Проаналізовано відповідні аспекти підручників музичного мистецтва для 1-2 класів, створених згідно з вимогами нового Державного стандарту початкової загальної освіти і сучасної програми з музичного мистецтва. Національне виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва розглядається як органічна складова загальної музичної освіти, що реалізується в процесі ознайомлення дітей з українським фольклором і з життям і творчістю видатних представників національної музичної культури.Документ Педагогічні основи музично-хореографічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaМетою статті є розкриття педагогічних основ музично-хореографічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у ВНЗ. Методами системного та порівняльного аналізу фахової літератури та педагогічного досвіду доведено доцільність комплексного формування професійно спрямованої музично-хореографічної культури студентів під час аудиторних занять, педагогічної практики та самостійної роботи. Практичне значення статті полягає в наведенні конкретних рекомендацій щодо організації музично-хореографічної підготовки студентів. Перспективи подальших досліджень полягають у розробленні методики формування музично-хореографічної культури майбутніх вихователів ДНЗ.Документ Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів засобами мистецтва(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna; Сидорська Альона; Sydorska AlonaМетою статті є визначення та обґрунтування педагогічних умов творчого розвитку молодших школярів засобами мистецтва (на прикладі образотворчого мистецтва). Для реалізації мети застосовано теоретичні методи аналізу, порівняння й узагальнення наукових джерел, теоретичного моделювання педагогічних умов творчого розвитку учнів. Обґрунтовано такі педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва: застосування на уроках продуктивних (зокрема евристичних і проблемних) методів образотворчої діяльності; збагачення образотворчої діяльності іншими видами творчої мистецької діяльності (літературною, музичною, хореографічною, театральною тощо); надання дитині свободи вибору запропонованих варіативних творчих завдань. Перспективою подальших досліджень визначено з’ясування методів творчого розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва.Документ Проблеми формування сценічно‐виконавської культури учнів мистецьких шкіл у процесі навчання гри на фортепіано(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Соколова Ганна Миколаївна; Sokolova Hanna Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті досліджуються теоретичні данні, які узагальнюють проблеми формування сценічно‐виконавської культури у учнів дитячих музичних шкіл. Визначено сучасні тенденції даної актуальної проблеми. Розглянуті підходи та методи, які застосовуються в процесі формування сценічно‐виконавської культури. Виявлено, що думки науковців з приводу розуміння процесу формування сценічно‐виконавської культури зазнали трансформацій та змін, та, не дивлячись на розбіжності в минулому, мають спільні положення та явища сьогодні. Розглянуті сучасні дослідження з цієї теми.Документ Підручник музики: історичні аспекти становлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті висвітлено основні етапи становлення та розвитку підручникотворення у системі загальної музичної освіти України.Документ Розвиток зарубіжної музичної педагогіки у XX столітті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті висвітлено основні тенденції розвитку зарубіжної музичної педагогіки XX століття. Стисло охарактеризовано діяльність провідних педагогів цього періоду та їхній внесок у розвиток музично-педагогічної думки минулого століття.Документ Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору(2020) Шамрай Оксана Леонідівна; Shamrai Oksana Leonidivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи (методичні закономірності і принципи, форми і методи) розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору (в умовах закладів дошкільної оссвіти). З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Розвиток музичного сприймання в дітей молодшого дошкільного віку(2020) Афанас’єва Рената Андріївна; Afanasieva Renata Andriivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ досліджені визначено й теоретично обґрунтовано методичні основи розвитку музичного сприймання у дітей молодшого дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Становлення та розвиток системи загальної музичної освіти школярів України (XX століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ статті висвітлено основні етапи становлення та розвитку вітчизняної системи загальної музичної освіти XX ст. Стисло охарактеризовано діяльність провідних музикантів-педагогів цього періоду та їхній внесок у розвиток музичної педагогіки школи. Визначено дидактичні положення та методичні ідеї, які є актуальними для сучасноїмузичноїосвіти школярів.Документ Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами театральної діяльності(2021) Крамаренко Яна Володимирівна; Kramarenko Yana Volodymyrivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методику формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами театральної діяльності. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.