Перегляд за Автор "Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 95
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Psychological and Pedagogical Principles of the Organization of Distance Learning of Primary School-Aged Children with Cognitive Development Disorder(2022) Sosnich Yuliia; Torop Kristina; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Kosenko Yurii Mykolaiovych; Omelchenko Iryna; Соснич Юлія; Тороп Крістіна; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Колишкін Олександр Володимирович; Косенко Юрій Миколайович; Омельченко ІринаThe research involved children and parents of primary school-aged children with cognitive development disorder, as well as scientific and pedagogical workers who organized the psychological and pedagogical principles for organizing distance learning. The purpose of the research lies in establishing how effectively children, parents and their teachers cope with online distance learning during the pandemic, as well as investigating the extent to which such educational technology affects the emotional and behavioural state of the child. The research methodology is based on complexity. In the course of the research, the method of pedagogical experiment was used; observation and questionnaire methods were also introduced; the descriptive method, analysis and synthesis were used to review the theoretical material. The hypothesis lies in the fact that distance online education increases academic difficulties, changes the behavioural and emotional picture of a child with cognitive development disorder; consequently, the behaviour and emotional background will be limited by certain parameters, and this requires the active involvement of parents and teachers in the distance work process. The results of the research have revealed that distance education causes a number of restrictions for children with cognitive development disorder, namely: concentration of attention has decreased, anxiety has increased, and sleep has worsened. Behavioural changes predicted increased restlessness and aggression. Parents and teachers have had methodological, academic and everyday difficulties; all participants in the educational process have been more limited in the conditions of online distance learning. A complex of psychological and pedagogical fundamentals of education, additional classes with parents, and consultations with teachers help to cope with negative changes. In the future, it is worth continuing the study of the impact of the using psychological and pedagogical measures in the conditions of distance education, their impact on eliminating difficulties and improving the behaviour and emotional states of all participants in the educational process.Документ Адаптивна фізична культура як важлива галузь соціальної практики(2023) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито уявлення про адаптивну фізичну культуру як самостійний науковий напрям, основною метою якогоє формування життєво й професійно важливих умінь і навичок, розвиток та вдосконалення фізичних і психологічних якостей осіб з обмеженими можливостями. Вивчення досвіду освітньої діяльності за напрямами підготовки, спеціалізаціями, дисциплінами, педагогічними практиками, що припускають підготовку кадрів з адаптивної фізичної активності, фізичної реабілітації, кінезіотерапії, адаптивного фізичного виховання, активного відпочинку в закладах вищої освіти провідних держав світу, дало змогу глибше зрозуміти філософію, зміст, специфіку роботи з особами, які мають стійкі відхилення у стані здоров’я, уточнити й конкретизувати освітні програми з адаптивної фізичної культури. Адаптивна фізична культура належить до нових напрямів професійної підготовки фахівців та являє собою складне, багатогранне соціально-педагогічне явище, а її теорія є науковим напрямом, що вивчає структуру, функції, принципи, засоби й методи раціонально організованої рухової активності осіб з обмеженими можливостями. Адаптивна фізична культура передбачає залучення широкого кола засобів і методів цього виду культури, яка є базою, основою соціалізації особистості людини з обмеженими можливостями, її адаптації до трудової діяльності або перекваліфікації та взагалі саморозвитку, самовираження й самореалізації. Наголошується на тому, що адаптивна фізична культура являє собою важливу галузь соціальної практики та покликана за допомогою раціонально організованої рухової активності як природного стимулу життєдіяльності, а також із використанням функцій, що збереглися, залишкового здоров’я, природних фізичних ресурсів духовних сил осіб з обмеженими можливостями максимально наблизити психофізичні можливості й особливості організму до вимог суспільства.Документ Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ навчально-методичному посібнику розкрито загальну мету, завдання, функції, принципи, засоби та методи нового напрямку в дефектології – адаптивного фізичного виховання. Викладено методику застосування засобів адаптивного фізичного виховання для слабочуючих учнів старших класів спеціальної школи в позаурочний час з метою їх фізичної та соціальної реабілітації на основі використання настільного тенісу, силової підготовки, плавання та циклічних видів рухової активності протягом навчального року. Розраховано на фахівців у галузі корекційної педагогіки та фізичної реабілітації осіб із розладами слуху, які проводять заняття з фізичної культури та спорту в спеціальних школах для глухих і слабочуючих дітей, тренерів-викладачів з інвалідного спорту, студентів спеціальностей «Фізична реабілітація», «Фізична культура та Олімпійський і професійний спорт», «Дефектологія».Документ Активізація професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями(2020) Калуга Анастасія В’ячеславівна; Kaluha Anastasiia Viacheslavivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти проблеми професійного самовизначення старшокласників в умовах спеціального закладу освіти, розкрито сучасні підходи до реалізації процесу професійного самовизначення учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями. У другому розділі визначено стан сформованості професійного самовизначення учнів старших класів інтелектуальними порушеннями в процесі навчально-виховної діяльності, обґрунтовано педагогічне забезпечення процесу професійного самовизначення учнів означеної нозології у спеціальному закладі освіти. У третьому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності процесу активізації професійного самовизначення учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями в системі трудового навчання та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.Документ Визначення ефективності підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять з фізичної культури(ЛДІФК, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначено ефективність підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять фізичною культурою. Отримані дані, як про рівень рухової підготовленості слабочуючих юнаків, так і про ефективність форм та методів їх підготовки, свідчать про те, що у більшості респонденти вважають свій рівень фізичної підготовленості явно недостатнім та хотіли б його покращити за рахунок проведення додаткових занять з різних видів фізкультурно-спортивної діяльності в урочний та позаурочний час.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання в різних формах навчально-виховної роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Воскобойнікова Вікторія Юріївна; Voskoboinikova Viktoriia YuriivnaУ роботі науково обґрунтувано процес застосування засобів адаптивного фізичного виховання , а саме методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою покращення рівня соціальної адаптації слабочуючих старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychУ статті розкрито зміст методики корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників засобами адаптивного фізичного виховання та обґрунтовано її позитивний вплив на рівень їхньої соціальної адаптації за допомогою використання спеціальних психодіагностичних методів.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери учнів з інтелектуальними порушеннями(ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2010) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери учнів з особливостями інтелектуального розвитку. Висвітлюється зміст методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів зазначеної категорії.Документ Використання засобів адаптивної фізичного виховання в умовах спеціального освітнього закладу для осіб з інтелектуальними порушеннями(2023) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті розкрито методичні засади використання засобів адаптивного фізичного виховання в умовах спеціального освітнього закладу. Зміст зазначеного процесу для осіб з інтелектуальними порушеннями передбачає комплексне уявлення про складові освітнього процесу. Комплекси засобів адаптивного фізичного виховання передбачають оволодіння певним набором основних рухів, сприяють розвитку рухової активності, оздоровленню і корекції психофізичного розвитку. Найбільш ефективними засобами адаптивного фізичного виховання для осіб з інтелектуальними порушеннями є вправи корекційної спрямованості для покращення природних рухів, корекційно‐розвивальні рухливі ігри, які сприяють вирішеннню завдань оптимізації процесу розвитку рухової сфери даних осіб.Документ Використання засобів адаптивної фізичної культури під час корекції рухових порушень дітей із розладами слуху(2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обгрунтовано використання засобів адаптивної фізичної культури у процесі корекції рухових порушень дітей із дефектами слуху. Застосування засобів адаптивної фізичної культури, дає можливість розширити коло засобів корекції рухових порушень дітей із вадами слуху, що сприяє формуванню та вдосконаленню компенсаторних механізмів, зміцненню функціональних систем організму, зростанню інтересу до систематичних занять фізичними вправами, повноцінної участі даних дітей у суспільному житті та їх соціальній адаптації.Документ Використання педагогічних ідей А. С. Макаренка в галузі адаптивного фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі обгрунтовано використання педагогічних ідей А.С. Макаренка в галузі адаптивного фізичного виховання, суть яких полягає в тому, що вони чинять глибокий вплив на особистісні якості людини, розвиваючи її фізично та духовно, дають можливість покращити процес розвитку рухової сфери осіб з обмеженими можливостями шляхом подолання недоліків фізичного розвитку і порушень моторики даних осіб, що сприятиме компенсації інтелектуальних і психічних функцій та їх подальшій соціальній реабілітації.Документ Використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання розумово відсталих учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначені особливості використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання розумово відсталих учнів в умовах спеціальної школи. Актуальними завданнями процесу навчання та виховання спеціальних шкіл для розумово відсталих дітей є активізація пізнавальної діяльності і стимулювання психічних функцій, причому найбільш перспективні можливості відкриваються при використанні з цією метою фізичних вправ.Документ Використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2016) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі визначені особливості використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку в загальноосвітніх навчальних закладах для формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом, свідомого ставлення до індивідуального здоров’я, підвищення рівня психофізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку.Документ Вплив засобів адаптивного фізичного виховання на процес корекції рухових порушень учнів з розладами слуху(2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається зміст програми з корекції рухових порушень слабочуючих учнів старших класів засобами адаптивного фізичного виховання. Обґрунтовується пошук форм фізкультурно-спортивної діяльності, адаптованих до функціонального стану і фізичного рівня осіб із розладами слуху. Визначені прийоми та методи навчання вправам адаптивної спрямованості під час роботі із слабочуючими юнаками, акцентується увага на особливостях їх застосування.Документ Дослідження рівнів сфopмованості екoлoгічнoї компетентності учнів пoчaткoвoї шкoли(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті висвітлено організацію та хід констатувального експерименту щодо визначення рівнів сформованості екологічної компетентності учнів початкових класів. Обґрунтовано методи, які було покладено в основу експериментальної роботи: спостереження; анкетування учнів; бесіди. Визначено компоненти та критерії формування екологічної компетентності учнів початкових класів: когнітивний, емоційно‐ціннісний, діяльнісний; обґрунтовано рівні екологічної компетентності: високий, середній, низький. Шляхом аналізу результатів експерименту виявлено: переважне використання вербальних, репродуктивних методів навчання, які є малоефективними у формуванні ціннісного ставлення до природи; часткову реалізацію вчителями можливостей позаурочної та позакласної діяльності для формування екологічної компетентності учнів; відсутність відомостей, які стосуються природи рідного краю. У якості ефективної форми організації екологічної просвітницької діяльності учнів початкової школи визначено позаурочну роботу, а саме функціонування природничо‐краєзнавчого гуртка «Розвідники природи Сумщини».Документ Дослідження структури підготовки велосипедистів-шосейників в мікроциклах змагального періоду, які спеціалізуються в групових гонках(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються сучасні підходи до побудови структури підготовки велосипедистів-шосейників в мікроциклах змагального періоду, розкрито особливості процесу вдосконалення спортивної майстерності велосипедистів-шосейників, що спеціалізуються в групових гонках.Документ Дослідження функціонального стану фізіологічних систем організму слабочуючих підлітків 15–16 років за допомогою спеціальних тестів(2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються засоби адаптивного фізичного виховання, які входять до програми корекції рухових порушень дітей старшого шкільного віку з розладами слуху. За допомогою спеціальних тестів доводиться комплексний вплив позаурочних секційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання на функціональні можливості організму слабочуючих юнаків.Документ Етико-деонтологічні проблеми в корекційній педагогіці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розкрито етико-деонтологічні проблеми в галузі корекційної педагогіки. Вирішенню даних проблем сприяє підвищення рівня професійної культури майбутніх вчителів-дефектологів, в основу яких покладено покращення стану професійної підготовки фахівців галузі корекційної освіти та їх етико-деонтологічного рівня, що передбачає формування їхньої комунікативної компетентності, необхідних умінь для провадження практичної діяльності, здійснення ґрунтовної теоретичної та практичної підготовки, набуття ними високого рівня естетичного виховання.Документ Здоров’язберігаючі технології для дітей молодшого шкільного віку в сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розглянуті сучасні здоров’язберігаючі технології для дітей молодшого шкільного віку та особливості їх впровадження в сучасному освітньому просторі. Зазначається, що метою всіх здоров’язберігаючих освітніх технологій є формування в учнів необхідних знань, вмінь та навичок здорового способу життя, важливості навчити їх використовувати отримані знання в повсякденному житті.Документ Корекційна освіта. Вступ до спеціальності(Університетська книга, 2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ навчальному посібнику висвітлюються теоретичні основи корекційної педагогіки, її мета та завдання, основні аспекти предметного поля її діяльності. Надається психолого-педагогічна характеристика різних категорій дітей з порушеннями психофізичного розвитку, охарактеризовано навчально-виховні заклади для дітей різних нозологій. Визначено вимоги до особистості та професійної підготовки фахівців-дефектологів, розкрито поняття „дефектологічної деонтології”. Посібник призначений для студентів вищих педагогічних навчальних закладів за напрямами підготовки „Корекційна освіта”, „Соціальна педагогіка”, „Дошкільна освіта”, „Початкова освіта”, „Практична психологія”, „Здоров’я людини” та ін., буде корисним для вихователів дошкільних навчальних закладів, учителів масових загальноосвітніх шкіл, працівників психолого-медико-педагогічних консультацій, практичних працівників спеціальних загальноосвітніх шкіл, а також батьків, які мають дітей з порушеннями психофізичного розвитку, та всіх зацікавлених осіб.