Перегляд за Автор "Folomieieva Nataliia Arkadiivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавська майстерність естрадного співака(2021) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ навчально-методичному посібнику обґрунтовано основи розвитку виконавської майстерності естрадного співака, а також конкретизовано методичне забезпечення розвитку виконавської майстерності у процесі професійної підготовки. Навчально-методичний посібник містить аналіз складових виконавської майстерності естрадного співака та методичні засади їх опанування, а також розгляд основних етапів вокально-виконавської підготовки естрадного співака.Документ Використання альтернативних методик виховання голосу в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва(Видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaМета статті полягає у розкритті особливостей основних сучасних методик виховання голосу та можливостей їх використання в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва в умовах ВНЗ. Методи дослідження, результати якого відображені у статті: аналіз наукової літератури в межах окресленої проблеми; моделювання; системно-структурний аналіз, експеримент. Практичне значення полягає у можливості використання запропонованих апробованих методичних прийомів у процесі викладання дисциплін професійного спрямування на факультетах мистецтв. Доводиться необхідність використання альтернативних методик виховання голосу в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. Перспективним є розширення методичної бази та дослідження методичних засад використання досягнень сучасної методичної науки в адаптації навчально-методичних комплексів з профільних дисциплін для майбутніх вчителів музичного мистецтва.Документ Використання репертуару з китайської популярної музики у класі естрадного співу(2020) Садовська Катерина Костянтинівна; Sadovska Kateryna Kostiantynivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлені основні аспекти використання репертуару з китайської популярної музики у класі естрадного співу, а також здійснено мистецтвознавчий аналіз творчих доробків виконавців поп-музики з КНР. Робота містить уточнення класифікації жанрів та стилів китайської популярної музики та розробку перспективних шляхів та напрямків використання репертуару сучасного китайського вокального естрадного мистецтва у культурно мистецькому просторі України та його залучені до процесу професійної підготовки майбутніх естрадних співаків у вітчизняних ЗВО.Документ Виробнича (виконавська) практика(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii Oleksiiovych; Тарапата-Більченко Лідія Григорівна; Tarapata-Bilchenko Lidiia Hryhorivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaМетодичне видання конкретизує мету та завдання виробничої практики, висвітлює її роль у процесі підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Музичне мистецтво». Уточнено організаційні умови та порядок проведення виробничої (виконавської) практики, права та обов’язки практикантів, правила техніки безпеки, критерії оцінювання. Враховано особливості підготовки здобувачів вищої освіти залежно від фахової спеціалізації. Наведено зразки оформлення звітної документації. Методичні рекомендації призначено здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво».Документ Виховання в колективі за педагогічною спадщиною А. С. Макаренка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ статті розкрито основні принципи виховання в колективі за педагогічною системою А. С. Макаренка та ідея можливості їх використання для естетичного виховання сучасної молоді засобами вокального мистецтва (через використання авторської технології) як базисна основа цілісного формування особистості.Документ Вокальна мелізматика в дискурсі сучасної популярної музики(Гельветика, 2024) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaСеред вокальних прийомів художньої виразності, пов’язаних з експресією та емоційним відношенням особливе місце посідають є мелізми, які використовувалися вокалістами досить давно і ця тенденція зберігається також і в сучасній популярній музиці в умовах сьогодення. Стаття містить умовне розмежування термінів «мелізм», яким позначається мелізм як одна або дві ноти, що використовуються як на складі слова, так і у невербальному звуці; «мелізматичний риф», який означає, що ноти мелізму повторюються при кожному виконанні; «мелізматична пробіжка» («runs»), що означає відсутність повторю-вань і можливість використання двох і більше нот. У статті наводиться декілька прикладів пісень відомих виконавців, у яких вони використовують різні мелізми, однак ґрунтовному аналізу піддається лише поп – ритм-енд-блюз балада («Ніколи не будь таким самим») з альбому «Beautiful», у виконанні австралійської співачки Джесіки Маубой у трьох варіантах: оригінальний звукозапис синглу; сесійний альбом, розміщений на сервісі «iTunes», який Джесіка Маубой записала в 2014 році; «живий» виступ у «Nova’s Red Room», розміщений на стримінговому сервісі «YouTube». Обґрунтовується, що відмінності між цими трьома версіями пісні «Ніколи не будь таким самим» є мінімальними, оскільки більшість «runs» ідентичні одна одній, що, очевидно пояснюється бажанням Джесіки Маубой, передусім, донести до слухачів основний сенс пісні проте підкреслюється здатність співачки додавати тонкий мелізм у вигляді мелізматичних рифів, які використовують лише дві або три ноти. Робиться висно-вок, що у сучасній популярній музиці вокальні мелізми можуть застосовуватися як для поглиблення емоційного змісту пісні та підкреслення її сенсу, так і для демонстрації вокальної рухливості та технічних вокально-виконавських спроможностей виконавця.Документ Джазова музика у становленні українського естрадного вокального мистецтва(2021) Янковець Поліна Олегівна; Yankovets Polina Olehivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ бакалаврській роботі конкретизовано особливості джазової музики і обґрунтовано вплив джазової музики на становлення українського естрадного вокального мистецтва, а також уточнено та поглиблено зміст понять «джаз», «естрадне мистецтво», «джазова музика», «вокальне мистецтво». У кваліфікаційній роботі схарактеризовані субкультури джазової музики, естрадні виконавці у джазовому стилі, конкретизовано особливості джазової музики, а також диференційовано стилі та напрямки джазової музики й розвинуті підходи до вивчення впливу на українське естрадне вокальне мистецтво.Документ Значення використання сучасних методичних засобів у процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaМета статті - розкриття особливостей основних сучасних методик виховання голосу та можливостей їх використання в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва в умовах ВНЗ. Методи дослідження: аналіз наукової літератури в межах окресленої проблеми; моделювання; системно-структурний аналіз. Практичне значення полягає у можливості використання запропонованих апробованих методичних прийомів у процесі викладання дисциплін професійного спрямування на факультетах мистецтв. Доводиться необхідність використання альтернативних методик виховання голосу в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. Перспективним є розширення методичної бази та дослідження методичних засад використання досягнень сучасної методичної науки в адаптації навчально-методичних комплексів з профільних дисциплін для майбутніх вчителів музичного мистецтва.Документ Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Бакалавр»(2021) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia Arkadiivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем кваліфікаційних робіт, вимог до порядку викладу матеріалу та структурних елементів бакалаврської роботи. у методичних рекомендаціях висвітлено особливості підготовки, написання та захисту кваліфікаційної роботи зі спеціальності 025 Музичне мистецтво. Видання містить рекомендації для здобувачів вищої освіти, наукових керівників та рецензентів кваліфікаційних робіт зі спеціальності 025 Музичне мистецтво, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки кваліфікаційної роботи у процесі підсумкової атестації.Документ Концептуальні засади визначення мейнстріму сучасної популярної музики в музикознавчих дослідженнях(Гельветика, 2025) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaРізноманітні та різновекторні дослідження, присвячені сучасній популярній музиці, актуалізують проблеми використовуваної у наукових і публіцистичних працях термінології та сенсів, які містять дефініції у сучасному понятійному просторі. Одним із найбільш поширених понять, які застосовуються в дискурсі сучасної популярної музики, зокрема, у першій чверті ХХІстоліття, є мейнстрім, концептуальні засади визначення якого є актуальним напрямом сучасних музикознавчих досліджень. Стаття містить стислу характеристику поглядів різних дослідників на зміст поняття менйстріму в музичному мистецтві, співвідношення мейнстріму та сучасної популярної музики, а також мейнстріму й комерційної музики. У статті обґрунтовується недостатня конкретність визначення поняття мейнстріму в дискурсі сучасної популярної музики в різних наукових джерелах, яке застосовується: як атрибутивний додаток, який вказує на належність до певних різновидів популярної музики («мейнстрім хіп-хоп», «мейнстрім реп», «мейнстрім-рок», «мейнстрім сучасного R&B» «мейнстрім EDM-поп» «мейнстрім поп» та інші); як оціночний термін, який ілюструє економічні аспекти музичної індустрії (спрямованість передусім на отримання прибутку – «комерційність»), які стосуються процесу; як показник естетичного знецінення (банальність, однорідність, конформізм тощо); як ознака ринкового успіху (успішність у чартах). Акцентується увага на охопленні слухацької аудиторії у кількісному та географічному вимірах, а також ролі рейтингів і чартів в атрибуції творів до мейнстріму сучасної популярної музики. Робиться узагальнення щодо поєднання підходів у визначенні поняття мейнстріму сучасної популярної музики та врахування чинників як музичного продюсування та продакшну, так і сприйняття музичних творів у дискурсі культурно-мистецького середовища.Документ Курс «естрадний спів (вокал)» як чинник виховання особистості студента ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ статті розкрито ідею виховання особистості сучасного студента педагогічного вищого навчального закладу засобами естрадного вокального мистецтва під час вивчення курсу «Естрадний спів (вокал)» відповідно до авторської робочої програми. Висвітлено мета, завдання, дидактичні принципи та основні аспекти і методичні рекомендації, на яких необхідно зосереджувати увагу в процесі підбору репертуару, роботи з мікрофоном, виконавської майстерності в цілому та в ході роботи відповідно до запропонованої авторської програми.Документ Курсова робота(ФОП Цьома С. П., 2023) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii Oleksiiovych; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем курсових робіт, вимоги до порядку викладу матеріалу та структурних елементів у курсових роботах за освітньо-професійною програмою «Сценічне мистецтво». У методичних рекомендаціях висвітлено особливості підготовки, написання та захисту курсової роботи здобувачами вищої освіти спеціальності 026 Сценічне мистецтво. Видання містить рекомендації для здобувачів вищої освіти та наукових керівників курсових робіт з акторської майстерності та з історії театру, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки курсових робіт за освітньо-професійною програмою «Сценічне мистецтво».Документ Методичні основи розвитку артикуляційної виразності у процесі вокальної підготовки майбутніх акторів(2023) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaСтаттю присвячено методичним основам розвитку артикуляційної виразності у процесі вокальної підготовки майбутніх акторів. Узагальнено методичні напрацювання закордонних фахівців та на основі їх аналізу визначено систему чинників розвитку артикуляційної виразності майбутніх акторів у процесі їх вокальної підготовки. Охарактеризовано психофізіологічні чинники розвитку артикуляційної виразності у процесі вокальної підготовки майбутніх акторів, серед яких виокремлено рівень розвитку мовного слуху, будову артикуляційного апарату, розвиток вокального дихання, голосове резонування. Охарактеризовано соціокультурні чинники розвитку артикуляційної виразності у процесі вокальної підготовки майбутніх акторів. Визначено, що артикуляція актора містить інформацію психологічного та побутового характеру. Акцентовано значення діалектних явищ у процесі розвитку артикуляційної виразності. Наведено приклади різноманітності артикуляції мовного звуку залежно від звукового оточення. Розглянуто творчі чинники розвитку артикуляційної виразності у процесі вокальної підготовки майбутніх акторів, які на відміну від психофізіологічних та соціокультурних не є побутовими і позначають переважно артикуляцію актора. Охарактеризовано значення «пропонованих обставин», «бачення», а також мовну характерність як суб’єктивний метод мовного втілення у системі творчих чинників. Зроблено акцент на проблемі залежності дикції актора від якості текстового матеріалу. Зроблено висновок, що розвиток артикуляційної виразності у процесі вокальної підготовки майбутніх акторів є цілеспрямованим процесом, який здійснюється під контролем висококваліфікованих науково-педагогічних працівників та впливає не лише на змістовний бік вокального виконавства, а і на власне мовно-виконавський, який має незаперечне значення для акторів.Документ Методичні основи фахової підготовки артиста естрадного вокального ансамблю(2020) Зелений Ярослав Ігоревич; Zelenyi Yaroslav Ihorevych; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі методично обґрунтовано основи фахової підготовки артиста естрадного вокального ансамблю, а також конкретизовано сутність та зміст фахової підготовки артиста естрадного вокального ансамблю. Робота містить аналіз діяльності естрадних вокальних ансамблів кінця ХХ – початку ХХІ ст., а також розгляд творчих принципів естрадного вокально-ансамблевого мистецтва.Документ Мистецтво конферансу у системі професійної підготовки сучасного естрадного співака(2021) Родя Світлана Володимирівна; Rodia Svitlana Volodymyrivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлено мистецтво конферансу у системі професійної підготовки сучасного естрадного співака, а також розроблено методичні засади поєднання сучасного естрадного співу з мистецтвом конферансу у практичній діяльності. У кваліфікаційній роботі конкретизовано конферанс як складову системи підготовки майбутніх естрадних співаків, визначено передумови появи конферансу та особливості історичного розвитку мистецтва конферансу, а також узагальнено особливості сучасного конферансу.Документ Оволодіння естрадними техніками звуковидобування у процесі професійної підготовки(2021) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ методичних рекомендаціях обґрунтовано основи вокально-технічної підготовки естрадного співака, а також конкретизовано сутність та зміст естрадних технік звуковидобування у процесі професійної підготовки. Методичні рекомендації містять аналіз субтонових та мікстових технік звуковидобування та методичні засади їх опанування, а також розгляд основних етапів вокальної підготовки: визначення діапазону, напрацювання вокального дихання, співацької постави, звукоутворення, точності інтонування.Документ Опанування вокально-виконавських прийомів у класі естрадного співу(2021) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ методичних рекомендаціях обґрунтовано роль вокально-технічних прийомів у процесі підготовки естрадного співака, а також конкретизовано сутність та зміст вокально-технічних прийомів у процесі підготовки класі естрадного співу. Методичні рекомендації містять аналіз таких вокально-виконавських прийомів, як: бендінг, шаут, скет, «блюзове інтонування», «ранс», «ду-бап», «офф-біт», «даун-біт» та методичні засади їх опанування, а також методів та прийомів оволодіння вокально-виконавськими прийомами.Документ Основи співу(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ навчально-методичному посібнику обґрунтовано основи опанування основ співу майбутніми акторами, а також конкретизовано методичне забезпечення вокальної підготовки у процесі здобуття вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Сценічне мистецтво» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Навчально-методичний посібник містить теоретико-методичні матеріали з оволодіння основами співу, а також розгляд основних складових вокально-виконавської підготовки акторів у процесі вивчення навчальної дисципліни «Основи співу».Документ Розвиток вокальної техніки майбутніх естрадних співаків у процесі професійної підготовки(2021) Чернетченко Артем Олександрович; Chernetchenko Artem Oleksandrovych; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлено розвиток вокальної техніки майбутніх естрадних співаків у процесі професійної підготовки, а також розроблено прийоми розвитку естрадної вокальної техніки майбутніх естрадних співаків. У кваліфікаційній роботі конкретизовано розвиток артистизму в системі підготовки естрадного співака як складову удосконалення вокальної техніки, визначено становлення та розвиток естрадного вокального мистецтва та техніки у історичній ретроспективі, а також узагальнено методичні засади техніки використання мікрофону як вагомої складової розвитку вокальної техніки майбутніх естрадних співаків у процесі професійної підготовки.Документ Розвиток естрадного вокального мистецтва в Сумській області(2021) Черепова Тетяна Федорівна; Cherepova Tetiana Fedorivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлено розвиток естрадного вокального мистецтва на теренах Сумської області, а також визначено самодіяльну художню творчість як одну з провідних умов розвитку естрадного вокального мистецтва в Сумській області. У кваліфікаційній роботі конкретизовано сутність та особливості естрадного мистецтва, виникнення і розвиток естрадного вокального мистецтва, визначено вплив естрадного вокального мистецтва на розвиток сучасного суспільства, а також висвітлено стан розвитку естрадного вокального мистецтва в Сумській області та його особливості.