Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Bondarenko Yuliia Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення особливостей мотиваційно-емоційної сфери у дошкільників зі зниженим зором у процесі музичної діяльності(НПУ імені В. О. Сухомлинського, 2017) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ статті автором наведено результати експериментального дослідження з виявлення у дошкільників зі зниженим зором рівнів сформованості інтересу до музичного мистецтва, до участі у різних видах музичної діяльності, розвитку емоційної чуйності до музики та наявності музичних уподобань, що характеризують особливості мотиваційно-емоційної сфери досліджуваної категорії дітей у процесі музичної діяльності. Подано якісний і кількісний аналіз кожного із досліджуваних показників мотиваційно-орієнтаційного та емоційно-ціннісного векторів дослідження. Узагальнені результати щодо рівнів розвитку у них мотиваційно-емоційної сфери піддалися порівняльному аналізу із результатами, отриманими у дітей із нормальним зором. На основі проведеного дослідження виявлено значне відставання дошкільників зі зниженим зором від однолітків з нормальним зором за всіма чотирма рівнями розвитку мотиваційно-емоційної сфери, відповідно яким виділено чотири групи дітей зі зниженим зором і подано якісну їх характеристику.Документ Еволюція зарубіжної думки щодо лікувально-педагогічного впливу музичного мистецтва на особистість(ТОВ «Поліграф плюс», 2015) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ статті автором зроблений аналіз поглядів античних поетів, філософів, а також науковців, лікарів, педагогів, музикознавців різних історичних епох на проблему лікувально-педагогічного впливу музичного мистецтва на особистість. У статті акцентується увага на аналізі сучасних напрямів використання музичного мистецтва в лікувальній та корекційній роботі з дітьми різних категорій, що включає психофізіологічний, психотерапевтичний, психологічний та соціально-педагогічний. Наведений матеріал структурований у хронологічному порядку, що дозволило виділити історичні етапи у розвитку різних поглядів на досліджувану проблему, простежити часовий проміжок використання музичного мистецтва в лікувальній та корекційній роботі.Документ Корекційна спрямованість музичного виховання дошкільників зі зниженим зором(Вид. центр КНЛУ, 2017) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ статті висвітлено шляхи посилення корекційної ефективності процесу музичного виховання у дошкільних навчальних закладах для дітей зі зниженим зором. Встановлено, що для побудови корекційно спрямованого процесу музичного виховання необхідним є вивчення музично-особистісного розвитку дитини і виявлення у ньому порушень. У ході експериментального дослідження об’єктами корекційного впливу визначено компоненти мотиваційної сфери, емоційно-ціннісного, вербально-інтонаційного, когнітивного, психомоторного, творчого розвитку. З урахуванням виявлених порушень шляхами реалізації корекційно спрямованого процесу музичного виховання визначено змістовий та процесуальний його діапазони. Змістовий ґрунтується на принципах організації процесу музичного виховання з дошкільниками зі зниженим зором, методах і прийомах музично-особистісного розвитку. Процесуальний реалізує корекційну методику та її посилення шляхом впровадження корекційних занять з музичного виховання: ритміки, музичної логоритміки, горизонтальної пластики, музикотерапії, які цілеспрямовано впливають на порушені сторони музично-особистісного розвитку і сприяють розвитку компенсаторних механізмів. Окреслені у роботі шляхи визначають корекційну спрямованість процесу музичного виховання у дошкільних навчальних закладах для дітей зі зниженим зоромДокумент Проблема коррекционной направленности музыкального воспитания детей с нарушениями зрения в исследованиях советских и современных украинских ученых(2015-09) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaCтатья посвящена исследованию научного наследия советских и современных украинских ученых-дефектологов, которые занимались проблемой коррекционного воздействия музыкального искусства, музыкально-ритмических занятий на детей с пониженным и глубокими нарушениями зрения. В статье акцентируется внимание на выводах, сделанных авторами в области коррекционно-компенсаторного потенциала музыкального искусства в направлении предупреждения, снижения проявления и исправления вторичных отклонений в музыкальном и общем психофизическом развитии детей и активизации сохранившихся анализаторных систем. Приведенный материал структурирован в хронологическом порядке и позволяет проследить развитие различных взглядов на исследуемую проблему, а также временной промежуток использования средств музыкального искусства в коррекционно-педагогической работе.