Кафедра педагогіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра педагогіки за Автор "Chystiakova Iryna Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховна робота в закладах позашкільної освіти STEM спрямування(2020) Бойченко Віталій Віталійович; Boichenko Vitalii Vitaliiovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; висвітлено сутність STEM-освіти й виховний потенціал закладів позашкільної освіти STEM спрямування; розкрито нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; окреслено змістово-процесуальні й методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; розроблено і схарактеризовано модель організації виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування.Документ Курсова робота з педагогіки: методичні основи організації дослідження та орієнтовна тематика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику викладено основні етапи роботи над курсовим дослідженням, вимоги до оформлення та захисту. Матеріали допоможуть студентові вибрати актуальну тему курсової роботи відповідно до особливостей майбутньої педагогічної діяльності, наукових інтересів та індивідуальних можливостей. Для студентів та викладачів педагогічних закладів вищої освіти.Документ Наскрізна педагогічна практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику подані програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр», «аспірант» галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), розроблені викладацьким колективом кафедри педагогіки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Визначені цілі й завдання практики, її особливості на кожному з етапів; подані характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, представленні методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної освіти в контексті Концепції нової української школи. Призначено для студентів та викладачів педагогічних університетів, працівників освіти.Документ Організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Самойлова Юлія Ігорівна; Samoilova Yuliia IhorivnaМонографія присвячена аналізу особливостей діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та США. У науковому дослідженні з’ясовано теоретичні засади діяльності інноваційних шкільних мереж. Виокремлено історичні етапи розвитку інноваційних шкільних мереж у Великій Британії та США. Окреслено нормативні, змістові та процесуальні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та США. Подано рекомендації щодо творчого використання прогресивного досвіду британської та американської систем середньої освіти в Україні. Для викладачів закладів вищої освіти, керівників освіти, науково-педагогічних працівників, дослідників, аспірантів, студентів.Документ Особливості виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання(2020) Луговська Маргарита Сергіївна; Luhovska Marharyta Serhiivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaЗ’ясовано теоретичні та практичні основи виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативні основи, з’ясовано змістові та визначено процесуальні основи виховання школярів у класах інклюзивного навчання.Документ Практикум з історії педагогіки(Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Рисіна Марія Юхимівна; Осьмук Наталія Григорівна; Чистякова Ірина Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Rysina Mariia Yukhymivna; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Chystiakova Iryna AnatoliivnaПрактикум з навчального курсу «Історія педагогіки» складений відповідно до вимог кредитно-трансферної системи навчання. Комплексне методичне забезпечення занять вміщує теоретичні питання, методичні рекомендації, різнорівневі завдання для самоконтролю засвоєння навчального матеріалу, передбачає роботу із першоджерелами та словником основних понять теми за основною та додатковою літературою. Практикум розрахований насамперед на студентів і викладачів закладів вищої освіти. Він буде корисним для магістрантів, учителів, та тих, кого цікавить історія вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки й шкільництва.Документ Релігійне виховання учнів у сучасній школі Німеччини(2020) Прищ Василь Васильович; Pryshch Vasyl Vasyliovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaЗ’ясовано теоретико-практичні основи релігійного виховання учнів у сучасній школі Німеччини. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативно-правові та з’ясовано змістово-процесуальні основи релігійного виховання учнів у сучасній школі Німеччини. Визначено можливості використання прогресивного досвіду німецької системи релігійного виховання в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на озброєння майбутніх вчителів педагогічними знаннями, на формування на їх основі педагогічних умінь і навичок, на розвиток і виховання студентської молоді шляхом самостійного опанування теоретичного і практичного матеріалу. Зміст самостійної роботи є логічно структурованим: мета заняття, план вивчення теми, ключові поняття теми, основні положення, тематична інформація, комплекс завдань для самостійної роботи. Методичні рекомендації спрямовані на удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів і пошуку інформації, умінь опрацьовувати різноманітні науково-педагогічні джерела; критично їх аналізувати і використовувати як у процесі підготовки до семінарських занять, так і у педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовано студентам другого курсу освітнього рівня підготовки «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам, викладачам педагогічних спеціальностей закладів вищої педагогічної освіти.Документ Теорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школа(2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Чкана Ярослав Олегович; Chkana Yaroslav Olehovych; Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana Ivanivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaМонографія є результатом виконання колективної наукової теми кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. У розділах монографії висвітлено широке коло актуальних проблем інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя, що стали предметом вивчення в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Схарактеризовано теоретичні та методичні засади бакалаврської, магістерської та докторської підготовки майбутнього вчителя до викладання у закладах шкільної і неформальної освіти. Показано, що в сучасних умовах підготовка вчителя спрямована на формування інноваційного фахівця як агента змін. Дослідження буде корисним для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, педагогічної громади в цілому.