Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Ionova Iryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель співробітництва соціального працівника з сім'єю у процесі виховання статі дівчат підліткового віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кас’ян Таміла Юріївна; Kasian Tamila Yuriivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaРоботу присвячено розкриттю теоретичних і методичних аспектів співробітництва соціального працівника з сім’єю у процесі виховання статі дівчат підліткового віку. У роботі визначено специфіку виховної роботи соціального працівника в навчальному закладі як середовищі виховання статі дівчат підліткового віку, а також схарактеризовано нормативно-правові та концептуальні засади такого співробітництва. Автором розроблено модель розвитку співробітництва соціального працівника з сім’єю у процесі виховання статі дівчат підліткового віку, визначено критерії та рівні ефективності її впровадження.Документ Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки підлітків в умовах освітніх закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Пухно Анастасія Миколаївна; Pukhno Anastasiia Mykolaivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaКвалiфiкацiйну роботу присвячено дослідженню теоретичних і методичних аспектів соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків в умовах освітнього закладу. Проаналізовано адиктивну поведінку неповнолітніх як особливу форму підліткових девіацій, схарактеризувавши форми, види та етапи її формування у підлітків. Розкрито сутність соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків. Висвітлено основні підходи до здійснення соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків в умовах освітнього закладу, її зміст, форми і методи. Сформульовано методичні рекомендації щодо розробки профілактичних програм з попередження адиктивної поведінки підлітків в умовах освітніх закладів.Документ Соціально-педагогічна робота з обдарованими підлітками в умовах загальноосвітньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Попова Єлизавета Євгенівна; Popova Yelyzaveta Yevhenivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaВисвітлено соціально-педагогічну роботу з обдарованими підлітками в умовах загальноосвітньої школи як наукову проблему. Досліджено соціально-педагогічні особливості розвитку обдарованих підлітків. Окреслено форми і методи соціально-педагогічної роботи з обдарованими підлітками в умовах загальноосвітньої школи. Здійснено аналіз програми соціально-педагогічного супроводу обдарованих підлітків в умовах загальноосвітньої школи.Документ Формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами соціально-педагогічного тренінгу(2020) Томіна Аліна Ігорівна; Tomina Alina Ihorivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано практико-зорієнтовані засади формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами соціально-педагогічного тренінгу. Висвітлено формування здорового способу життя юнаків як актуальну наукову проблему. Розкрито потенціал та особливості впровадження соціально-педагогічного тренінгу як засобу формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено ефективність соціально-педагогічного тренінгу у контексті формування здорового способу життя юнаків (формує позитивне ставлення до власних можливостей; формує навички здорового способу життя; активізує зусилля громадськості в напрямі конструктивного розв’язання проблем здоров’я; змінює погляди на конкретні питання здоров’я та пошук шляхів їх вирішення; дає змогу юнакам отримати нові можливості змінити себе на краще, глибше зрозуміти власні почуття, навчитися керувати ними, обирати ефективні моделі поведінки). Визначено рівень знань учнів професійно-технічних навчальних закладів основ здорового способу життя. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо оптимізації процесу формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами соціально-педагогічного тренінгу. Ключовими рекомендаціями визначено: максимальне використання особистого потенціалу та професійних навичок соціального педагога у ролі ведучого соціально-педагогічного тренінгу; встановлення довірливих відносин з учасниками тренінгової групи; врахування соціально-педагогічних особливостей юнацького віку учнів професійно-технічних навчальних закладів; врахування різних аспектів формування здорового способу під час тематичного наповнення тренінгових занять; залучення, за необхідності, в тренінгову діяльність представників державних органів влади, лікарів, громадських організацій, органів учнівського самоврядування професійно-технічних навчальних закладів тощо.Документ Формування соціальної активності підлітків засобами учнівського самоврядування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шутько Юлія Олександрівна; Shutko Yulia Oleksandrivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaРоботу присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних засад формування соціальної активності підлітків засобами учнівського самоврядування. Автором висвітлено процес формування соціальної активності підлітків як наукову проблему. Проаналізовано соціально-педагогічні особливості підліткового віку та звернено особливу увагу на висвітлення форм і методів учнівського самоврядування як засобу формування соціальної активності підлітків. Практичне значення одержаних результатів дослідження, які стосуються змісту, форм і методів учнівського самоврядування як засобу соціальної активності підлітків, знайшло відображення у обґрунтуванні методичних рекомендацій щодо організації учнівського самоврядування для формування соціальної активності підлітків.