Кафедра логопедії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра логопедії за Автор "Kravchenko Iryna Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування гімнастичних вправ та аутогенного тренування при корекції заїкання у дітей(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічну характеристику заїкання та подано сучасні погляди щодо його подолання. Розглянуто засоби комплексної корекції заїкання в системі логопедичної роботи. Окремо наведено методику гімнастичних вправ, застосування ігрових дихальних вправ, фонаційної гімнастики й аутогенного тренування.Документ Корекція афазії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики афазії, корекційно-педагогічну роботу з її подолання та застосування акупресури (точкового масажу) при афазії.Документ Корекція дизартрії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики дизартрії та подано сучасні погляди щодо її подолання за допомогою акупресури (точкового масажу).Документ Корекція заїкання у дітей за домомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику подано науково-теоретичні відомості про клініко-фізіологічні характеристики заїкання. Висвітлено історико-фізіологічні аспекти акупресури (точкового масажу) й особливості корекції заїкання у дітей за допомогою акупресури.Документ Корекція ринолалії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики ринолалії та подано сучасні погляди щодо її подолання за допомогою акупресури (точкового масажу).Документ Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку(ФОП Цьома С. П., 2021) Kravchenko Anatolii Ivanovych; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Moroz Liudmyla Vasylivna; Kravchenko Iryna Viktorivna; Stakhova Larysa Lvivna; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Мороз Людмила Василівна; Кравченко Ірина Вікторівна; Стахова Лариса Львівна; Ласточкіна Олена ВолодимирівнаУ монографії висвітлено актуальні сучасні питання лого-корекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології. Презентовано результати теоретико-практичних розвідок щодо професійної компетенції учителя-логопеда в умовах професійного середовища з позицій забезпечення потрібного рівня якості освітніх послуги. Обґрунтовано створення нових освітніх і корекційно-розвивальних методик організації оптимального навчально-виховного процесу та соціалізації дітей із порушенням психофізичного розвитку. Визначено особливості логопедично-реабілітаційної роботи серед дітей з різними варіантами порушення психофізичного розвитку. Окреслено перспективи використання представлених розробок у процесі навчання та виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку у закладах різного спрямування. Видання адресоване науковцям, аспірантам, керівникам наукових і навчальних закладів, студентам спеціальності 016 Спеціальна освіта, педагогічним працівникам, викладачам.Документ Логоритміка в системі нейропсихологічної реабілітації після інсульту(2020) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaВисвітлено нейропсихологічний напрям реабілітації після інсульту пацієнтів з вираженими порушеннями когнітивних функцій (мовлення, пам’яті, уваги, сприймання і мислення). Описано зміст і особливості проведення логоритмічних занять із особами, які перенесли інсульт, на базі Навчально-наукового центру кафедри логопедії СумДПУ імені А. С. Макаренка. Узагальнено досвід роботи з пацієнтами у віці від 53 до 66 років упродовж раннього відновлювального періоду. Наголошено, що групові заняття логоритмічними вправами посутньо сприяють активації уражених зон головного мозку і налагодженню комунікації між пацієнтами.Документ Методичне об'єднання в системі неперервної освіти учителя-логопеда закладу дошкільної освіти(2019-09-30) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті висвітлюється проблема організації роботи методичного об'єднання учителів-логопедів закладів дошкільної освіти, що є центром надання освітніх послуг та забезпечення професійного розвитку педагогів. Зазначається, що методичне об'єднання є однією з організаційних форм колективної методичної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогів, основним завданням якого є формуванняінноваційного методичного освітнього середовища. Висвітлюються функції, що їх виконує методична служба (компенсаторно-освітня, консультаційна, науковометодична, моделююча, діагностико-прогностична), цілі психолого-педагогічного супроводу учителів-логопедів в умовах методичного об'єднання, завдання, що вирішуються на засіданнях методичного об’єднання учителів-логопедів закладівдошкільної освіти. Зазначається, що теми, які обговорюються на засіданнях методичного об’єднання, мають сприяти формуванню сучасних педагогічних позицій у галузі корекційної педагогіки, збагачувати зміст корекційно-розвиткової роботи новими теоретичними знаннями та методиками, що, як наслідок, підвищуватиме ефективність логопедичного впливу на дитину дошкільного віку загалом. З огляду на це, виправдовує себе така форма організації' методичного об'єднання як семінар, основною метою якого є удосконалення теоретичних знань та впровадження теоретичної моделі в практичну діяльність логопедів. Наведено приклади семінару, що поєднує теоретичний виклад матеріалу з демонстрацією практичних видів діяльності, та ігрових методів роботи з педагогічними кадрами (учителями-логопедами). Підкреслено, що доцільним у межах методичного об'єднання є створення та функціонування творчої групи, метою роботи якої є апробація новітніх технологій, творення рекомендацій для педагогів та батьків щодо організації логопедичної роботи з дітьми, напрацювання ідей вдосконалення корекційно-розвиткового процесу загалом.Документ Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в корекційно-логопедичному процесі(2021) Полуюфта Катерина Олександрівна; Poluiufta Kateryna Oleksandrivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaДипломна робота викладена на 54 сторінках, вона містить вступ, два розділи, висновки до розділів, загальний висновок, список використаної літератури. В тексті містяться таблиці та діаграма. Об’єктом дипломної роботи є моторика дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Предмет дипломної роботи – особливості розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Метою роботи є дослідити особливості розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. У першому розділі представлені теоретичні засади розвитку дрібної моторики дітей із загальним недорозвиненням мовлення, основні поняття та особливості розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку. У другому розділі – характеристика корекційно-логопедичного процесу, дані про проведення дослідження розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку, методичні рекомендації щодо розвитку дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. За результатами роботи сформовані висновки та рекомендації щодо розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у корекційно–логопедичному процесі.Документ Спеціальна освіта (Логопедія) – напрямок навчання в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка(2021) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaОстанніми роками в нашій країні спостерігається модернизація системи спеціальної освіти, що передбачає її вихід на принципово новий рівень функціонування. Саме тому на перший план виступає проблема підготовки фахівців, які розроблятимуть систему освіти та зможуть ефективно в ній працювати.Документ Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня(2021) Адамова Анна Андріївна; Adamova Anna Andriivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaВ дипломній роботі розглянуто питання значення сюжетно-рольової гри як засобу розвитку мовлення дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня, а також розроблені рекомендації щодо організації сюжетно-рольової гри у процесі розвитку мовлення дітей із ЗНМ ІІІ рівня. Метою дослідження є вивчення в теоретичному і прикладному аспектах проблеми використання сюжетно-рольової гри як засобу розвитку мовлення дошкільників із мовленнєвими порушеннями. Об’єктом — розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ засобами сюжетно-рольової гри.Документ Історія вивчення можливостей використання комп’ютерних ігор у логопедичній роботі з дітьми(ПП Медобори -2006, 2018-09) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті представлені погляди на компʼютерну гру як соціокультурний феномен, носій певних суспільних цінностей, фактор підвищення ефективності логопедичних занять із дітьми. Вивчення найбільш відомих теоретичних досліджень, присвячених грі в історичному аспекті, дозволяє констатувати різноманітність наукових підходів, які доповнюють один одного або ж, навпаки, містять серйозні протиріччя. Компʼютерна гра не тільки виконує низку важливих соціальних функцій, але і є носієм певних суспільних цінностей, активно впливаючи на соціально-культурні процеси. Погляди вчених на компʼютерну гру досить різні. Одні визначають її як художню форму віртуальної реальності, що є новою формою соціального й особистого життя. У той же час інші дослідники в компʼютерній грі бачать серйозну небезпеку як для фізичного, так і психологічного здоровʼя людини. Особливу значущість компʼютерні ігри набувають в системі навчання і виховання дітей із особливими освітніми потребами, у тому числі з мовленнєвими порушеннями. У статті розкриваються основні підходи до розробки компʼютерних логопедичних ігор та їх застосування в корекційно-педагогічному процесі.