Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Боряк Надія Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Apprendre et enseigner avec TV5(2018) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaСтаттю присвячено можливостям вивчення французької мови з використанням онлайн сервісів французького телебачення. У дослідженні йдеться про те, як можна використовувати автентичні документи для розвитку навичок аудіювання та стимулювання говоріння. Ми стверджуємо, що використання автентичних документів допомагає розвивати фонетичні, лексичні та граматичні вміння.Документ Des chansons pour des situations de communication(2019) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaThe article is devoted to the possibilities of use of songs during the class of French. Different activities to stimulate communicative skills are analysed. Specific examples are given to facilitate the teacher's creativity.Документ Комунікативний метод навчання граматики французької мови у вищому навчальному закладі(2016) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaРозглянуто особливості застосування комунікативного методу при викладанні граматики студентам вищого навчального закладу. Проаналізовано можливості використання цього методу на кожному етапі формування граматичного вміння та обґрунтовано переваги комунікативної методики над іншими. На конкретних вправах продемонстровано різні способи надання заняттю з граматики комунікативного спрямування.Документ Інтерактивні технології в навчанні граматики французької мови у вищому навчальному закладі(2017) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaСтаття аналізує інтерактивні технології навчання та пристосовує їх до використання на заняттях з французької мови у ході формування граматичної компетенції. Пропонуються практичні рекомендації щодо використання тих чи інших способів роботи на занятті, ефективність яких було підтверджено шляхом експерименту. Під час дослідження було дотримано системного підходу – тобто розуміння того, що опанування граматикою відбувається у тісному зв’язку з іншими аспектами мови.