Освіта. Інноватика. Практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Освіта. Інноватика. Практика за Автор "Biloshapka Nataliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.Документ Про формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia MykolaivnaУ дослідженні розкрито теоретичні засади формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності, обґрунтовано й експериментально перевірено модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розкрито сутність (здатність візуалізувати навчальний матеріал (поняття, об’єкти, моделі, їхні характеристики) у різний спосіб, у різних формах на основі інструментарію засобів комп’ютерної візуалізації) і структуру (психологічна, предметна, технологічна, інформаційно-аналітична складові) вмінь у майбутніх учителів математики використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розроблена модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності містить три взаємопов’язані блоки (концептуальний, процесуальний та оцінний), базується на системному, діяльнісному, компетентнісному, інформаційному, синергетичному підходах і специфічних принципах: когнітивної візуалізації, інтеграції інформатико-математичних знань, орієнтації на доцільне використання ЗКВ, активного використання ВМЗ, професійної мотивації.