Казка як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору

Анотація
Дипломне дослідження присвячено вивченню проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей із порушенням зору. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні, розробці та апробуванні методики розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору засобом казки. У першому розділі роботи представлені теоретичні основи розвитку зв’язного мовлення в дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору. Розділ другий дипломної роботи присвячений опису методики вивчення особливостей розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку із порушеннями зору; для дослідження сформованості зв’язного мовлення використано методики В. П. Глухова, Р. Є. Левіної, А. А. Чулкової. У третьому розділі роботи представлено методику розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору, описані основні методичні підходи щодо використання казки, також представлені результати впровадження розробленої методики.
The thesis is devoted to the study of the problem of development of coherent speech in children with visual impairment. The purpose of the study is to substantiate, develop and test methods for the development of coherent speech in primary school children with visual impairment by means of a fairy tale. The first section presents the theoretical foundations of the development of coherent speech in children of primary school age with visual impairments. The second section of the thesis is devoted to the description of the method of studying the peculiarities of the development of coherent speech of children of primary school age with visual impairments; to study the formation of coherent speech used the methods of VP Glukhov, RE Levina, AA Chulkova. In the third robotics session, a methodology for the development of a ringing movement of children of a young school with ruined conditions is presented, the basic methodical steps are described, as well as the results of a broken down methodology are presented.
Опис
Ключові слова
порушення зору, діти молодшого шкільного віку, зв’язне мовлення, розвиток, visual impairment, children of primary school age, coherent speech, development
Бібліографічний опис
Овсієнко, Т. Г. Казка як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору [Текст] : магістер. робота / Т. Г. Овсієнко ; науковий керівник Л. Л. Стахова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 72 с.