Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технологій

Анотація
В магістерській роботі розглянуто вивчення подолання фонетико-фонематичного недорозвинення шляхом цілеспрямованої логопедичної роботи з корекції звукової сторони мовлення і фонематичного недорозвинення. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та дослідити проблему вдосконалення прийомів і методів з корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку. Перший розділ роботи представлений науково-теоретичними основами формування фонетико-фонематичних процесів. У другому розділі магістерської роботи висвітлено обстеження дітей дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення; для обстеження дітей користувалися традиційною методикою Л. А. Лопатіної та методики, що представлені в підручниках «Логопедія» Л. С. Волкової та М. К. Шеремет. Третій розділ роботи охоплює основні напрямки корекційно-педагогічної роботи з усунення фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення в дітей дошкільного віку. Описані нетрадиційні технології корекції; корекційна робота з подолання ФФНМ; аналіз отриманих результатів.
The master's thesis considers the study of overcoming phonetic-phonemic underdevelopment through purposeful speech therapy work on the correction of the sound side of speech and phonemic underdevelopment. The aim of the study is to theoretically substantiate and investigate the problem of improving techniques and methods for the correction of phonetic and phonemic speech underdevelopment in preschool children. The first section of the work is presented by scientific and theoretical bases of formation of phonetic-phonemic processes. The second section of the master's thesis covers the examination of preschool children with phonetic and phonemic speech underdevelopment; for the examination of children used the traditional method of LA Lopatina and methods presented in the textbooks "Speech Therapy" by LS Volkova and MK Sheremet. The third section covers the main areas of correctional and pedagogical work to eliminate phonetic and phonemic speech underdevelopment in preschool children. Non-traditional correction technologies are described; corrective work to overcome FFNM; analysis of the obtained results.
Опис
Ключові слова
фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення, дошкільний вік, прийоми і методи корекції, проблема, нетрадиційні технології, phonetic-phonemic speech underdevelopment, preschool age, methods and methods of correction, problem, non-traditional technologies
Бібліографічний опис
Винниченко, А. С. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технологій [Текст] : магістер. робота / А. С. Винниченко ; науковий керівник А. І. Кравченко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 95 с.