Особливості навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі виявлено стан розробленості проблеми навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії. Розкрито психологічні характеристики дитини з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку. Здійснено аналіз підручників з інформатики в контексті теми дослідження. Розроблено рекомендації до навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
The qualification work reveals the state of development of the problem of teaching computer science to children with intellectual disabilities of middle school age in the conditions of inclusion. The psychological characteristics of a child with intellectual disabilities of middle school age are revealed. The analysis of textbooks on computer science in the context of the research topic is carried out. Recommendations for teaching computer science to children with intellectual disabilities have been developed.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, діти з порушеннями інтелектуального розвитку, навчання інформатики, inclusive education, children with intellectual disabilities, computer science education
Бібліографічний опис
Войтенко, А. А. Особливості навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії [Текст] : магістер. робота / А. А. Войтенко ; науковий керівник О. В. Семеніхіна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 69 с.