Методика використання QR-кодів у процесі навчання хімії учнів 8 класу

Анотація
Актуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи полягає у тому, що впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у освітній процес є доцільним і перспективним. Мета кваліфікаційної роботи дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та виявленні ефективності використання QR-кодів на уроках хімії. Встановлено, що застосування QR-кодів у процесі навчання хімії дає можливість зацікавити учня до вивчення предмету, дозволяє проілюструвати виклад нової інформації відеофрагментами, схемами, малюнками, що полегшує сприймання навчального матеріалу а також забезпечує швидкий зворотній зв'язок між учнями та вчителем, надає можливість здійснити контроль навчальних досягнень школярів.
The relevance of the topic of master's qualification work is that the introduction of information and computer technology in the educational process is appropriate and promising. The purpose of the qualification work of the study is to theoretically substantiate and identify the effectiveness of the use of QR-codes in chemistry lessons. It is established that the use of QR-codes in the process of teaching chemistry makes it possible to interest students in learning the subject, allows to illustrate the presentation of new information with video clips, diagrams, drawings, which facilitates the perception of educational material and provides quick feedback between students and teachers. to control the educational achievements of schoolchildren.
Опис
Ключові слова
навчання в закладах середньої освіти, QR-код, програма Plicers, teaching in secondary education, QR-cod, program Plicers
Бібліографічний опис
Марченко, Т. М. Методика використання QR-кодів у процесі навчання хімії учнів 8 класу [Текст] : магістер. робота / Т. М. Марченко ; науковий керівник О. М. Бабенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 79 с.