Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту

Анотація
У статті коротко проаналізовано підходи у тлумаченні терміну «віртуальна лабораторія», на підставі чого у контексті сучасних тенденцій в інформатизації освіти зроблено висновок про необхідність використання майбутніми вчителями природничо-математичних дисциплін віртуальних лабораторій. Наведено приклад системи віртуальних лабораторних робіт. Зазначені переваги використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі. Зазначені напрямки віртуального лабораторного практикуму, таких як віртуальні симулятори або тренажери та дистанційно виконувані віртуальні лабораторні роботи.
The article analyzes approaches to the interpretation ofthe term "virtual laboratory" ofvarious scientists on the basis ofwhat in the context ofcontemporary trends in Informatization ofeducation concluded on the need for future teachers naturally-mathematical disciplines virtual laboratories. Under the virtual laboratory is a complete replacement ofthe laboratory setup – when the whole process ofmeasurement and processing ofdata involved the computer, but the hand ofthe researcher is only needed for proper confiuration ofcomputer equipment. The use of virtual laboratories allows not only to observe a kind ofexperiment, but also directly participate in it, and this in turn contributes to learning in a more conscious and deeper level. LabVIEW (Laboratory Virtual Instrumentation Engineering Workbench) ofNational Instruments allows to create measuring systems and automation systems based on virtual devices is shown ofa system ofvirtual laboratory works.
Опис
Ключові слова
віртуальна лабораторія, лабораторна робота, лабораторний практикум, віртуальний симулятор, лабораторний експеримент, virtual laboratory, laboratory work, laboratory training, simulation, laboratory experiment
Бібліографічний опис
Юрченко, А. Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту [Текст] / А. Юрченко, Ю. Хворостіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Випуск 2 (39). – С. 281–283.
Зібрання