До питання про оцінювання педагогічної практики студентів-математиків

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Розглянуто можливості використання системи оцінювання педагогічної практики майбутніх вчителів математики з метою підвищення мотивації до навчання.
Possibilities of using the system of assessment of pedagogical practice of future mathematics teachers in order to increase motivation to study are considered.
Опис
Ключові слова
майбутні вчителі математики, педагогічна практика, система оцінювання, future teachers of mathematics, teaching practice, assessment system
Бібліографічний опис
Чашечникова, О. С. До питання про оцінювання педагогічної практики студентів-математиків [Текст] / О. С. Чашечникова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 108–110.