Про деякі історичні витоки сучасних програм і підручників з геометрії для закладів загальної середньої освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Невід’ємну складову компетентнісного підходу до освіти, який є прив’язаним до реалій життя принципово новим способом формування освітніх завдань, створює так зване практико-орієнтоване навчання. Проаналізовано різні аспекти такого навчання стосовно до систематичного курсу геометрії закладів загальної середньої освіти та їх історичні витоки.
So-called practical-orientated teaching-learning process forms part and parcel of the competence approach to education that is tied to the realities of life by the new principle method of forming educational tasks. Different aspects of such teaching-learning process and their sources of historical character are analyzed according to the course of geometry for institutions of general secondary education.
Опис
Ключові слова
геометрія, компетентність, практико-орієнтоване навчання, історичні витоки, geometry, competence, practical-orientated learning, historical origins
Бібліографічний опис
Мотлас, І. О. Про деякі історичні витоки сучасних програм і підручників з геометрії для закладів загальної середньої освіти [Текст] / І. О. Мотлас, О. М. Синюкова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 88–90.