Про тестові завдання класифікаційного характеру в контексті вимірювання результатів навчання здобувачів вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Обґрунтовано необхідність та доцільність використання тестових завдань класифікаційного характеру (на відповідність) під час вимірювання результатів навчання на рівнях вищої освіти. Також наведено класифікації многокутників за різними основами.
The necessity and expediency of the use of tests of classification character (for conformity) in measuring the results of education at higher education levels is substantiated. Classifications of polygons by different bases are given also.
Опис
Ключові слова
тестові завдання, вимірювання, результати навчання, класифікація многокутників, test tasks, measuring, results of training, classification of polygons
Бібліографічний опис
Кадубовський, О. А. Про тестові завдання класифікаційного характеру в контексті вимірювання результатів навчання здобувачів вищої освіти [Текст] / О. А. Кадубовський // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 73–75.