Теоретичні аспекти розвитку математичних здібностей старшокласників у навчанні алгебри і початків аналізу

Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У роботі окреслено зміст та структуру математичних здібностей учнів, чинники та умови їхнього розвитку, розкрито структуру навчально-математичної діяльності в процесі вивчення алгебри і початків аналізу.
The content and structure of mathematical abilities of students, factors and conditions of their development are outlined in the work, the structure of educational and mathematical activity in the process of studying algebra and the beginnings of analysis is revealed.
Опис
Ключові слова
математичні здібності, алгебра і початки аналізу, структура математичних здібностей, задачний підхід, зони найближчого математичного розвитку, mathematical abilities, algebra and the beginnings of analysis, structure of mathematical abilities, problem approach, zones of the nearest mathematical development
Бібліографічний опис
Чугунова, О. В. Теоретичні аспекти розвитку математичних здібностей старшокласників у навчанні алгебри і початків аналізу [Текст] / О. В. Чугунова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 48–49.