Розвиток творчих здібностей учнів засобами відеоскрайбінгу на уроках географії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Розглядається механізм запровадження сучасної техніки візуалізації географічної інформації, зокрема відображення динамічних природних явищ, засобами відеоскрайбінгу в освітньому процесі. Визначається важливість розвитку творчого потенціалу учнів, зростання рівня креативності. Запропоновані конкретні інтернет-ресурси, мобільні застосунки та перелік тем, для яких є актуальним моделювання відеоскрайбінгу.
The mechanism of introduction of the modern technique of visualization of geographical information, in particular reflection of dynamic natural phenomena, by means of video scribing in the educational process is considered. The importance of developing the creative potential of students, increasing the level of creativity is determined. Specific online resources, mobile applications and a list of topics for which video scribing modeling is relevant are offered.
Опис
Ключові слова
освітній процес, креативність, візуалізація, відеоскрайбінг, educational process, creativity, visualization, video scribing
Бібліографічний опис
Соколова, Е. Т. Розвиток творчих здібностей учнів засобами відеоскрайбінгу на уроках географії [Текст] / Е. Т. Соколова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 46–47.