До питання розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частині числа

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
В тезах розглянуто деякі способи розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частину числа, зокрема, використання означення відповідної числової функції, використання мішаної системи, спосіб локалізації, графічний спосіб, а також відповідні методичні аспекти навчання. Зазначено, що велика кількість рівнянь з цілою та дробовою частинами можна розв’язувати більше ніж одним способом, наведено відповідні приклади. Продемонстровано важливість опанування даних способів студентами педагогічних ЗВО.
It is considered the some methods of solving equations that contain the integer and fractional parts of a number in this abstract. In particular, it is considered such methods as the using the definition of the corresponding numerical function, the using the mixed system, the localization method, the graphical method, as well as the relevant methodological aspects of teaching. It is noted that a large number of equations that contain the integer and fractional part of the number can be solved in more than one way, the corresponding examples are given. It is shown the importance of knowing these methods for students of pedagogical universities in this abstract.
Опис
Ключові слова
рівняння, що містять цілу та дробову частину числа, способи розв’язування, мішана система, графічний спосіб, equations that contain the integer and fractional parts, methods of solving, methods of determining the mixed system, graphical method
Бібліографічний опис
Одінцова, О. О. До питання розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частині числа [Текст] / О. О. Одінцова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 40–42.