Впровадження у закладах загальної середньої освіти технологій проблемно-орієнтованого навчання при опануванні теорії рухів у центральносиметричному полі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Проблемно-орієнтоване навчання є одним із сучасних освітніх трендів. Розроблено чотири системи уроків, які, з позицій технологій проблемно-орієнтованого навчання, з використанням аналогій, розкривають зміст навчального матеріалу з тем «Гравітаційне поле» та « Електростатичне поле» у курсах фізики базового і старшого рівнів середньої освіти.
Problem-oriented learning is one of the modern educational trends. Four systems of lessons have been developed that, from the point of view of problem-oriented learning technologies, using analogies, reveal the content of the course material on the topics "Gravitational Field" and "Electrostatic Field" in the courses of physics of basic and senior levels of secondary education.
Опис
Ключові слова
технології проблемно-орієнтовного навчання, фізика, гравітаційне поле, електростатичне поле, середня освіта, problem-oriented learning technologies, physics, gravitational field, electrostatic field, secondary education
Бібліографічний опис
Барган, Ю. І. Впровадження у закладах загальної середньої освіти технологій проблемно-орієнтованого навчання при опануванні теорії рухів у центральносиметричному полі [Текст] / Ю. І. Барган // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 13–15.