Про індивідуалізацію навчання іншомовної мовленнєвої діяльності шляхом урахування сенсорно-перцептивних переваг особистості

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються можливості індивідуалізації навчання іншомовного спілкування, які надає викладачу іноземної мови дослідження сенсорно-перцептивних переваг учнів та взаємодії репрезентативних систем інтелекту в різних видах мовленнєвої діяльності; аналізується методика діагностики психофізіологічних властивостей особистості, значущих для формування іншомовної мовленнєвої компетенції.
In the article the possibilities of individualization of foreign language speaking teaching are discussed. These possibilities become a foreign language teacher through investigation of sensual perceptive preferences of students and interaction of different representative systems of intellect in different speaking activities. The methodology of diagnostics of psycho physiological qualities of students is been analyzed which plays an important role in formation of foreign language speaking competence.
Опис
Ключові слова
індивідуалізація навчання, іншомовне спілкування, сенсорно-перцептивні переваги, мовленнєва діяльність, психофізіологічні властивості особистості, іншомовна мовленнєва компетенція, individualization of teaching, foreign language speaking, sensory and perceptual preferences, psycho physiological qualities of students, foreign language speaking competence
Бібліографічний опис
Кисельова, Г. І. Про індивідуалізацію навчання іншомовної мовленнєвої діяльності шляхом урахування сенсорно-перцептивних переваг особистості [Текст] / Г. І. Кисельова, Н.О. Тубол // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 255–262.