Логічність і науковий стиль мислення в процесі формування математичної культури майбутніх учителів математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто умови формування математичної культури майбутніх учителів математики. Підкреслюється роль логічного мислення, використання новітніх інформаційних технологій та вплив нестандартних логічних задач у формуванні всебічно розвинутої особистості. Виділено основні чинники, що впливають на розвиток математичної культури майбутніх вчителів математики.
In the article the conditions of the mathematical culture development among the future teachers of Mathematics are observed. Forming of the mathematical culture is a direct and organized process which continues during the whole period of learning, the process of mastering the system of the mathematical knowledge and skills, becoming experienced in the mathematical, informative, communicative, emotionally-willing, pedagogical activity which is necessary to teach and behave the students successfully according to their tasks and goals. They also have to educate themselves with new mathematical and professional knowledge and skills. The development of the logical thinking plays the main role in the process of forming of the mathematical culture, using the new informative technologies, such as the program packages GRAN, DERIVE, mathematical package MAPLE and the others, the influence of the non-standard logical tasks.
Опис
Ключові слова
математична культура, майбутні учителі математики, інформаційні технології, логічне мислення, mathematical culture, future teachers of Mathematics, informative technologies, logical thinking
Бібліографічний опис
Данилко, О. Г. Логічність і науковий стиль мислення в процесі формування математичної культури майбутніх учителів математики [Текст] / О. Г. Данилко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 50–59.