Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7503
Title: Застосування хмарних технологій в навчанні вищої математики у закладах вищої технічної освіти
Other Titles: Application of Cloud Technologies in Higher Mathematics Teaching at Technical Universities
Authors: Власенко, Катерина
Vlasenko, Kateryna
Сітак, Ірина
Sitak, Iryna
Чумак, Олена Олександрівна
Chumak, Olena Oleksandrivna
Keywords: хмарні технології
навчання вищої математики
інформатичні компетентності
студенти технічних університетів
cloud technologies
higher mathematics
informatics competence
technical university students
Issue Date: 2018
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Власенко, К. В. Застосування хмарних технологій в навчанні вищої математики у закладах вищої технічної освіти [Текст] / К. В. Власенко, І. В. Сітак, О. О. Чумак // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 2 (12). – С. 77–85.
Abstract: З'ясовано стан розробленості проблеми застосування хмарних технологій в навчанні та виявлено, що в більшості випадків хмарні технології застосовуються для швидких розрахунків, спільного доступу до даних, використанню хмарних програмних продуктів. Проаналізовано переваги залучення таких технологій під час навчання вищої математики у закладах вищої технічної освіти студентів, опановують спеціальності галузей 12 - Інформаційні технології, 13 - Механічна інженерія, 14 - Електрична інженерія, 15 - Автоматизація та приладобудування, 16 - Хімічна та біоінженерія, 17 - Електроніка та телекомунікації, 18 - Виробництво та технології, 19 - Архітектура та будівництво та 27 - Транспорт. Систематизовано функції та розглянуто класифікацію хмарних технологій. Визначено доцільність застосування наступних моделей хмар «Програмне забезпечення як сервіс» (SaaS), «Платформа як послуга» (PaaS), «Інфраструктура як послуга» (IaaS), «Дані як послуга» (DaaS) та «Обладнання як послуга» (HaaS) в залежності від галузі, що опановують студенти. Сформульовано особливості використання різних моделей хмар в навчанні вищої математики студентів технічних університетів. Описано вплив хмарних технологій на формування інформатичних компетентностей студентів. Окреслено проблему ПІДГОТОВКИ магістрів педагогічних університетів до подальшого застосування хмарних технологій у майбутній професійній діяльності. Визначено, що впровадження хмарних технологій в процес навчання вищої математики забезпечує позитивні тенденції у формуванні інформатичих компетентностей студентів завдяки постійній комунікації, своєчасному отриманню сучасних знань, високому рівню персоналізації електронної освітнього середовища. Зроблено висновок, що проблема впровадження хмарних технологій полягає у недостатній підготовці викладачів та відсутності відповідного методичного забезпечення.
The state of development of the problem of cloud technologies application has been clarified and it has been found that in most cases such technologies are used for quick calculations, data sharing, and the use of cloud software products. Advantages of their use during higher mathematics teaching at technical universities by the students mastering the specialty in branches 12 - Information Technologies, 13 - Mechanical Engineering, 14 - Electric Engineering, 15 - Automation and Instrumentation, 16 - Chemical and Bioengineering, 17 - Electronics and Telecommunications, 18 - Manufacturing and Technology, 19 - Architecture and Construction and 27 - Transport have been analyzed. The functions of cloud technologies are systematized and their classification is considered. The feasibility of using the following cloud models as "Software as a Service " (SaaS), "Platform as a Service " (PaaS), "Infrastructure as a Service " (IaaS), "Data as a Service " (DaaS), and "Housing as a Service " (HaaS) depending on the field, mastered by the students, is determined. The peculiarities of different cloud models application by the students during higher mathematics teaching at technical universities are considered. The influence of cloud technologies on the formation of students' computer competencies is described. The problem of masters' preparation at pedagogical universities for the further application of cloud technologies in their future professional activity is outlined. It is determined that the introduction of cloud technologies to the process of higher mathematics education provides positive tendencies in the formation of computer skills of students through constant communication, timely acquisition of modern knowledge, high level of personalization of the electronic educational environment. It is concluded that the problem of cloud technologies implementation is the lack of teachers training and the lack of appropriate methodological support.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7503
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasenko_Sitak_Chumak Zastosuvannia khmarnykh.pdf680,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.