Диференційоване навчання математики учнів 7-го класу як психолого-педагогічна необхідність

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У даній статті розглянуто важливість врахування психолого-педагогічних особливостей учнів підліткового періоду та як наслідок необхідність введення диференційованого навчання математики учнів 7-го класу з метою оптимізації процесу навчання.
In this article, the importance of taking into account the psychological and pedagogical characteristics of adolescent students and, as a consequence, the need for introducing differentiated mathematics training for students of the 7th grade is considered in order to optimize the learning process.
Опис
Ключові слова
psychological and pedagogical peculiarities, adolescence, differentiated teaching of mathematics, психолого-педагогічні особливості, підлітковий вік, диференційоване навчання математики
Бібліографічний опис
Шинкаренко, Н. Диференційоване навчання математики учнів 7-го класу як психолого-педагогічна необхідність [Текст] / Н. Шинкаренко ; науковий керівник О. С. Чашечникова // Студентська звітна конференція : матеріали результатів досліджень молодих науковців / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: М. В. Каленик, Н. В. Дегтярьова, Ю. В. Хворостіна]. – Суми, 2019. – Вип. 13, т. 1. – С. 62–65.