Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7146
Title: Оцінка результатів впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики
Other Titles: Еvaluating the Results of Implementing the Author’s Model of Developing Senior Pupils Research Competence in Physics
Authors: Грудинін, Борис Олександрович
Hrudynin, Borys Oleksandrovych
Keywords: компетентність
дослідницька компетентність
компонент
модель дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики
competence
research competence
constituent
senior pupils ’ research competence in Physics
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Грудинін, Б. О. Оцінка результатів впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики [Текст] / Б. О. Грудинін // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 147–149.
Abstract: Наведено результати впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики. Структура дослідницької компетентності, що лежить в основі моделі, представлена чотирма компонентами: мотиваційним, операційним, рефлексивним та технологічним.
The results of implementing the author ’s model of developing senior pupils’ research competence in Physics are presented. The research competence structure making the model basis is represented by four constituents: motivational, operational, reflexive and technological.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7146
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrudynin B..pdf496,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.