Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7145
Title: До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики
Other Titles: On the Question of the Use of Intelligence Cards in the Professional Activity of the Teacher of Mathematics
Authors: Білошапка, Наталія Миколаївна
Biloshapka, Nataliia Mykolaivna
Keywords: інтелект-карта
засоби комп ’ютерної візуалізації
навчальний процес
інтенсифікація навчання
mind map
means of computer visualization
learning process
intensification of training
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Білошапка, Н. М. До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики [Текст] / Н. М. Білошапка // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 144–147.
Abstract: У статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.
In the article, the author has reviewed the possibilities of using mind maps in mathematics lessons. The author has presented an example of mind maps for the topic "Quadrangles" for the 8th grade, analyzed the possibilities of using at each stage of the lesson. It has been outlined pedagogical tasks that are solved using mind maps.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7145
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biloshapka N..pdf637,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.