До питання участі України у міжнародних програмах оцінки якості знань учнів з математики
Loading...
Date
2017
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ФОП Цьома С. П.
Abstract
У статті проаналізовані сучасні міжнародні програми оцінки якості знань та умінь учнів з математики. Розкрито мету проведення міжнародних програм PISA та TIMSS. Наведено приклад одного із завдань з математики, що пропонуються учням у програмі PISA.
The article analyzes contemporary international programs for assessing the quality of knowledge and skills of pupils in mathematics. The purpose of conducting international programs of PISA and TIMSS is considered in detail. An analysis of one of the tasks in mathematics that offered to pupil in the program of PISA.
The article analyzes contemporary international programs for assessing the quality of knowledge and skills of pupils in mathematics. The purpose of conducting international programs of PISA and TIMSS is considered in detail. An analysis of one of the tasks in mathematics that offered to pupil in the program of PISA.
Description
Keywords
міжнародні програми оцінювання знань з математики, зовнішні оцінювальні системи з математики, PISA, TIMSS, international programs of evaluation of knowledge in mathematics, external estimation systems in mathematics
Citation
Святецька, Н. До питання участі України у міжнародних програмах оцінки якості знань учнів з математики [Текст] / Н. Святецька // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 120–121.