Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7107
Title: Дитиноцентристський підхід як основа педагогічного проектування під час професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку
Other Titles: Detocentric Approach as the Basis of Pedagogical Designing During the Professional Training of Future Educators of Preschool Children
Authors: Харківська, Арина
Kharkivska, Aryna
Keywords: дитиноцентриський підхід
майбутні вихователі дітей дошкільного віку
проектування
detocentric approach
future educators of preschool children
design
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Харківська, А. Дитиноцентристський підхід як основа педагогічного проектування під час професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Текст] / А. Харківська // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 83–85.
Abstract: У статті охарактеризовано доцільність використання дитиноцентриського підходу. Доведено його важливість у процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
The article describes the expediency of using the detocentric approach. Its importance in the process of professional training of future educators of children of preschool age is proved.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7107
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharkivska A..pdf425,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.