Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу

Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Стаття присвячена обґрунтуванню змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах на засадах компетентністного підходу. Проаналізовано зміст спеціальних фахових компетентностей педагогічних кадрів для професійних навчальних закладів. Охарактеризовані передумови формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до методичної діяльності в рамках дисципліни «Е-навчання».
The article is devoted the ground of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training in higher educational establishments on principles of competences approach. Maintenance of special professional competences of pedagogical shots is analysed for professional educational establishments. The described pre-conditions of forming of readiness offuture teachers of vocational training are to methodical activity within the framework of discipline of «E-studies».
Опис
Ключові слова
психолого-педагогічна підготовка, педагог професійного навчання, професійна освіта, psychological and pedagogical preparations, professional education, teachers of vocational training
Бібліографічний опис
Титова, Н. Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу [Текст] / Н. Титова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 80–81.