Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7096
Title: Конструктивна теорія функцій як навчальна дисципліна програми підготовки магістра математики в умовах педагогічного університету
Other Titles: Constructive Theory of Functions as Educational Discipline for Preparation to Master’s Degree in Mathematics in Pedagogical University
Authors: Працьовитий, Микола Вікторович
Pratsovytyi, Mykola Viktorovych
Keywords: неперервна функція
сингулярна функція
ніде не монотонна функція
недиференційовна функція
Q-зображення дійсних чисел
інверсор цифр зображення числа
система кодування дійсних чисел
мета та завдання навчальної дисципліни
самостійна робота
наукова діяльність студента
continuous function
singular function
nowhere monotone function
non-differentiable function
Q-representation of real numbers
inversor of digits of number of representation
real numbers coding system, purpose and tasks of educational discipline
independent work
scientific activity of student
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Працьовитий, М. В. Конструктивна теорія функцій як навчальна дисципліна програми підготовки магістра математики в умовах педагогічного університету [Текст] / М. В. Працьовитий // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 62–65.
Abstract: У доповіді пропонується концепція формування змісту навчальної дисципліни «Конструктивна теорія функцій», яка передбачає знайомство майбутніх магістрів математики з неперервними функціями зі складною локальною структурою та фрактальними властивостями; обґрунтовується потреба та доцільність такої дисципліни, її зв’язки з іншими дисциплінами навчального плану. Розгорнуто представляються завдання курсу і його наповнення задачним матеріалом.
In the report we propose the concept offorming the content of the discipline "Constructive Theory of Functions", which involves acquaintance of future masters of mathematics with continuous functions with complex local structure and fractal properties. We prove the necessity and expediency of such discipline, its connection with other disciplines of the curriculum is substantiated. Also we present the tasks of the course and its filling with math problems.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7096
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pratsiovytyi..pdf565,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.