Соціально-психологічна компетентність педагога – потреба Нової української школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Узагальнені теоретичні положення щодо сутності поняття «соціально- психологічна компетентність», його структурних компонентів та умов комплексного формування. Наведені докази на користь припущення стосовно соціально-психологічної компетентності педагога як нагальної потреби нової української школи.
Theoretical principles of the essence of the "socio-psychological competence " concept have been totally generalized. The same happened to it’s structural components and complex formation’s conditions. Supposition about the socio-psychological competence of the teacher as a need of the new Ukrainian school has been proven.
Опис
Ключові слова
соціально-психологічна компетентність, професійна компетентність, гнучкі навички, соціальні навички, особистісні якості, socio-psychological competence, professional competence, soft skills, social skills, personal qualities
Бібліографічний опис
Панченко С. Соціально-психологічна компетентність педагога – потреба Нової української школи [Текст] / С. Панченко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 59–61.