Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів з позиції компетентнісного підходу

Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті проаналізовано процес управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів з позиції компетентнісного підходу. Підкреслено, що компетентнісний підхід полягає у спрямованості процесу управління освітнім середовищем на формування та розвиток ключових і предметних компетентностей особистості, якими мають володіти педагоги, розвитку в особистості здатності практично діяти і творчо застосовувати набуті знання та досвід у професійній діяльності.
The article analyzes the process of managing the educational environment of teachers’ professional development from the point of view of the competent approach. It is emphasized that the competent approach consists in directing the process of management of the educational environment to the formation and development of key and substantive competences of the individual, which teachers should have, the personality’s development of the ability to act practically and creatively apply the acquired knowledge and experience in professional activities.
Опис
Ключові слова
компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійний розвиток вчителя, управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів, competence, competent approach, professional development of the teacher, management of the educational environment of teachers’ professional development
Бібліографічний опис
Мартинець, Л. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів з позиції компетентнісного підходу [Текст] / Л. Мартинець // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 48–49.