Когнітивно-візуальний підхід у підготовці майбутніх учителів математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті проаналізовано суть реалізації когнітивно-візуального підходу у процесі навчання математики. Розкрито можливості його використання у педагогічному вузі. Виділено складові створення візуального середовища, яке вимагає подальшої розробки методичної системи.
In the article the essence of the implementation of the cognitive-visual approach in the process of teaching Mathematics is analyzed. The possibilities of its use in pedagogical universities are revealed. The components of creating a visual environment are highlighted which requires further development of the methodical system.
Опис
Ключові слова
візуальне мислення, когнітивно-візуальний підхід, візуальне середовище, підготовка майбутніх учителів математики, visual thinking, cognitive-visual approach, visual environment, preparation of future teachers of mathematics
Бібліографічний опис
Війчук, Т. Когнітивно-візуальний підхід у підготовці майбутніх учителів математики [Текст] / Т. Війчук, І. Гордієнко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 16–17.