Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6989
Title: Професійна підготовка: погляди і тлумачення
Other Titles: Professional Training: Look and Interpretations
Authors: Конопля, Вікторія
Konoplia, Viktoriia
Keywords: професійна підготовка вчителя
майбутній вчитель математики
зміст і структура професійної підготовки
Польща
professional training of the teacher
future teacher of mathematics
content and structure of professional training
Poland
Issue Date: 2018
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Конопля, В. Професійна підготовка: погляди і тлумачення [Текст] / В. Конопля // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 38–39.
Abstract: У статті розглянуто тлумачення терміну «професійна підготовка», зміст і структуру професійної підготовки. Наведено погляди польських вчених на перспективи подальшого розвитку професійної підготовки вчителя та визначено її концепції.
The term “professional training", the content and structure ofprofessional training are reviewed in this article. The views of Polish scientists on the prospects for further development ofprofessional training of the teacher are presented and its concepts are defined.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6989
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konoplya V..pdf560,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.