Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі вивчення математичних дисциплін

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Теоретично обґрунтовано доцільність удосконалення технології реалізації міжпредметних зв’язків при підготовці фахівців з інформаційних технологій, наведено основні шляхи реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення математичних дисциплін, запропоновано приклади поєднання інформаційно-комунікаційних технологій та історичного підходу, як методів, засобів і прийомів мотивації навчання студентів технікумів (коледжів).
The usefulness of implementation technology improvement of cross-subject connections while teaching the specialists of informational technologies is theoretically reasoned; the main ways of implementation technology improvement of cross-subject contact while studying mathematical disciplines are given; the samples of combining of informational and communication technologies with historical approach as methods and means for students ’ studying motivation in technical schools (colleges) are offered.
Опис
Ключові слова
математика, міжпредметні зв’язки, мотивація, технології навчання, інформаційні технології, історичний підхід, mathematics, cross-subject contact, motivation, studying technologies, informational technologies, historical approach
Бібліографічний опис
Харламова, Л. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі вивчення математичних дисциплін [Текст] / Л. Харламова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 31–33.