Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6981
Title: Формування компетенцій студентів коледжів засобами технології веб-квест при навчанні інформатики
Other Titles: Formation of Students College Competences by Means of Web-Quest Technology in Computer Science Education
Authors: Лобова, Валентина
Lobova, Valentyna
Keywords: компетенції
коледж
інформатика
веб-квест
competence
college
computerscience
web-quest
Issue Date: 2018
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Лобова, В. Формування компетенцій студентів коледжів засобами технології веб-квест при навчанні інформатики [Текст] / В. Лобова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 20–21.
Abstract: Робота присвячена розгляду позитивного досвіду використання на заняттях інформатики технології веб-квест для студентів коледжів. Обгрунтовується доцільність запровадження технології веб-квест, окреслюються її переваги та особливості. Наголошується на формуванні пізнавальної, творчої, практичної компетенцій студентів.
The work is devoted to the consideration of the positive experience of using web quest technology technology for college students. The feasibility of introducing Web quest technology is justified, its advantages and features are determined. The formation of cognitive, creative, practical competencies of students is noted.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6981
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lobova Valentina.pdf425,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.