Щодо можливостей використання диференційованого підходу у формуванні інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті конкретизуються шляхи використання диференційованого підходу у формуванні інформатичної компетентності. Вважаємо, що завдяки диференційованому підходу можливо не тільки підвищити обов’язкової (базової) рівень інформатичної компетентноасті,а й переорієнтувати його із загального на спеціалізований під кожну спеціалізацію бакалаврів у бік їх професійної спрямованості.
The article specifies ways of using a differentiated approach to the formation of informational competence. We believe that due to a differentiated approach it is possible not only to increase the compulsory (basic) level of IT competence, but also to reorient it from general to specialized for each specialization of bachelors in the direction of their professional orientation.
Опис
Ключові слова
інформатична компетентність, диференційований підхід, бакалавр освіти, професійна підготовка, IT competence, differentiated approach, bachelor of education, professional training
Бібліографічний опис
Король, О. Щодо можливостей використання диференційованого підходу у формуванні інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів освіти [Текст] / О. Король // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 2. – С. 85–87.