Вивчення трикутників у шкільному курсі математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Автором розглядаються можливості запровадження компетентнісного підходу при вивченні трикутників у шкільному курсу планіметрії. Реалізація компетентнісного підходу забезпечується за допомогою компетентнісно-орієнтованих задач.
The author considers the possibility of introducing a competence-based approach when studying triangles in a school planimetry course. The implementation of the competence-based approach is ensured through competently-oriented tasks.
Опис
Ключові слова
компетентність, ключові компетентності, математична компетентність, трикутник, розв’язання задач, компетентнісний підхід, компетентнісно-орієнтовані задачі, competence, key competencies, mathematical competence, triangle, problem solving, competence approach, competence-oriented problems
Бібліографічний опис
Кіктєва, М. Вивчення трикутників у шкільному курсі математики [Текст] / М. Кіктєва // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, О. В. Семеніхіна, З. Бак ]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – С. 43–44.